sobota, 27 listopada 2010

Niegrzeczne monsterki

W szale pracy twórczej ze skrawków polarowych zrobiłam Pierworodnemu potworki. Zaczeło się od pierwszego Zębola zielonego i tak mnie wciągnęło, że w tempie ekspresowym zrobiłam jeszcze dwa: Zakręconego i Panienkę groszkową. Monsterki robi się szybko i przyjemnie, więc chyba wymodzę jeszcze takie dla bratanków. Będzie w sam raz na prezenty gwiazdkowe hand made.

Monsterki w komplecie

Szaleją po całym domu

Stasiek pozuje

Jak można mnie nie pokochać?

7 komentarzy:

  1. Hejka! Jak fajnie, wreszcie znalazłam kogoś kto jak ja stawia pierwsze kroki w blogowym świecie.
    Bardzo mi miło i widzę, że również świeżo upieczona mamusia. Synuś słodki, a Twoje prace bardzo fajne, szczególnie z ostatniego postu! Powodzenia w urządzaniu mieszkania, ja od pół roku mieszkam na nowo urządzonym mieszkanku i wiem ile było dylematów z doborem wszystkiego, ciągle jeszcze coś zmieniam i dokładam. Zapraszam do mnie na skorupamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, śliczne potworki! Powinnaś pomyśleć o jakiejś sprzedarzy internetowej - piszę się na to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Uwielbiam "potworne" maskotki, Twoje są przesympatyczne. Będę częściej odwiedzać Twój blog, bo bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stworki:)Syneczek naprawdę uroczy:)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córcia za 3 dni skończy pół roczku. Ząbki pojawiły się jakiś tydzień temu, Twojemu maluszkowi też pewnie nie długo się pojawią, a jak nie to jeszcze ma czas, ogólnie to bardzo indywidualna sprawa u każdego dziecka.
    My swój kąt zamieszkujemy zaledwie od 8 miesięcy.
    Jak wreszcie będziecie mieli swoje wyczekiwane mieszkanko to się pewnie nacieszyć nie będziecie mogli, już się nie mogę doczekać fotosów, ciekawe w jakim stylu będzie...
    Życzymy Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stworki, ale Maluszek jeszcze piękniejszy. Gratuluję.
    Serca z poprzedniego posta wyszły Ci genialnie.
    Pozdrawiam cieplutko
    W zasadzie też od niedawna w blogowej społeczności.

    OdpowiedzUsuń