poniedziałek, 15 listopada 2010

No to, zaczynamy

Chcąc znaleźć odskocznię od codzienności postanowiłam założyć bloga. Nie żeby moje życie było nieciekawe bądź nie dające mi satysfakcji. Po prostu obserwując Wasze ciekawe i inspirujące blogi, a także chcąc podzielić się moimi przemyśleniami, rękodziełami i inspiracjami, postanowiłam dołączyć do grona szacownych bloggerek. Potraktujcie mnie łagodnie na początek i przymykajcie oczy na błędy, które początkowo moge popełniać - dopiero uczę się tych wszystkich opcji i narzędzi. "Wytwory" rąk moich również mogą być koślawe, wprawdzie jak mawiają praktyka czyni mistrza, ja dopiero oswajam się z maszyną, malowaniem, postarzaniem, itp.
Jeśli komuś spodoba się mój blog, zapraszam do czytania, oglądania, komentowania...
staniszka

2 komentarze:

  1. Miło mi, że mogłam tu zajżeć i się zachwycić. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Masz ślicznego synka i jesteś twórczą mamusią. Chyba w podobnym czasie przeprowadziłyśmy się do nowego. Życzę Ci wszystkiego najlepszego i na pewno będę tu zaglądać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń