czwartek, 14 kwietnia 2011

Kwiatki, bratki i stokrotki...

Tym razem odrobina balkonu. Jak ostatnio pisałam, dopiero zaczynam go urządzać i cierpię na deficyt wszystkiego. Przy braku kasy trzeba liczyć na kreatywność. U babci M. znalazłam staaaare koszyki do zbierania kartofli. Były w stanie tragicznym, więc oszczędzam Wam widoku przed metamorfozą :-) Najpierw zrobiłam im kąpiel pod prysznicem, póżniej uzupełniłam braki wikliny i pomalowałam. W jednym posadziłam bratki, a drugi czeka na pelargonie (mam zamiar zapolować na białe). A oto efekty mojej ciężkiej pracy:


 

Stokrotki wykopałam z ogrodu mamy. Nie są one tak piękne i gęste jak te które można kupić, ale i tak mi się podobają. Krzaczek dosłownie uratowałam przed uschnięciem (też od mamy - miała zamiar go wyrzucić!). Czekam aż się wzmocni, wtedy uformuję go jakoś i przytnę. A boćka kupiłam za niecałe 3 zł :-) Prawda, że uroczy?





Bidnie narazie na tym moim balkonie. W planach mam ławkę wiklinową, jakiś stoliczek, nowe skrzynki i dużą latarnię. Ach... długa droga przede mną...

11 komentarzy:

  1. Ładnie wyszły Ci te bielone koszyczki :) I bocian się prezentuje pięknie, że ho ho!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też większość koszyków maluję ;) Pięknie się zrobiło juz na Twoim balkonie;) Cała radośc w tym aby tworzyć coś krok po kroku a nie w jeden dzień wszystko ;)
    Czyżby bocianek miał coś zwiastować? :) Słodziutki;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bielenie koszyka , no proszę.Biel tej wiosny króluje na większości blogów(także i moim),ale nie jest to zbyt dziwne , biorąc pod uwagę fakt , że nawet szczypta koloru-jak u Ciebie bratki czy bocian-prezentuje się tak uroczo.P.S.Dzięki za wizytę,a raczej rewizytę,ponieważ ja miałam tą przyjemność odwiedzić Cię już wcześniej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu bidnie? Mi sie podoba, wyglada bardzo milo!
    A kwiatki sa sliczne. Czy ten bocianek cos u Was zapowiada? :O)

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Spieszę z odpowiedzią: ten bociek zapowiada tylko wiosnę! Nic więcej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się podoba:)wiklina zawsze się ładnie prezentuje:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie masz na balkonie.Te białe kosze są urocze!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, pięknie i wiosennie. Koszyczek wyszedł Ci super, zupełnie jak nowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dluga droga ale jaka mila, moc tworzyc swoje miejsce.
    Jak na razie i u mnie tylko bratki i stokrotki kroluja, tez je uwielbiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne dodatki na balkonie :) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam cieplutko! :)
    PS W Twoim domku jest bardzo uroczo!

    OdpowiedzUsuń