czwartek, 21 kwietnia 2011

Poduchy i przemalowana taca

Długo się zbierałam, ale w końcu zdecydowałam się przemalować tacę, którą dostałam od siostry z okazji parapetówki. Użyłam jasno-kremowej farby i przetarłam brzegi papierem ściernym. Efekt przeszedł moje oczekiwania. Normalnie jestem z siebie dumna ;-) A M. wróciwszy do domu: "O! Przemalowałaś tacę! A czemu tak niedokładnie?!" :-) Chodziło mu oczywiście o te brzegi przetarte, które mają ją postarzyć, więc musiałam mu wytłumaczyć, że tak właśnie ma być. I oto moje dzieło:



Takie piękne pisanki dostaliśmy od babci M. Zawsze mi się takie podobały, ale niestety ja nie potrafię takich zrobić.  Będą w sam raz do koszyczka.


A tu już poduchy, które ostatnio zrobiłam. Wiem, że wszyscy już dawno takie mają, ale mi się tak spodobały, że poprostu musiałam mieć takie same. Nadruk zrobiłam za pomocą papieru transparentnego. Myślę, że nie wyszły tak źle i rozjaśniają kanapę w salonie. Z początku żałowałam, że wybraliśmy taką ciemną, ale teraz przy Stachu doceniam jej praktyczność. Zresztą zawsze mogę uszyć jaśniejszy pokrowiec.




Na koniec chciałabym Wam złożyć życzenia:

Doznajcie w te święta wyjątkowego szczęścia 
poczujcie miłość Boga i opiekę aniołów 
zrozumcie sens życia i potęgę rodziny 
otwórzcie serca i wpuście ptaki nadziei.

Buziaki Kochani!

10 komentarzy:

  1. Taca wyszło świetnie:)) mój mąż to już się śmieje, że wszystko musi być pobielone:))

    Poduchy śliczne,ja niestety nie mam jeszcze takich:((

    I dla Ciebie, zdrowych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak ją przemalowałaś :) Extra wygląda w wersji ,,blond,, ;P
    Pisanki prześliczne, no taka utalentowana babcia to prawdziwy skarb! Poduchy też mi się takie marzą tylko nie wiem gdzie dostać ten papier?
    Tobie i Rodzince życzę z całego serca radosnych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja taca!
    Jaja to normalnie mistrzostwo swiata!!
    Podusie śliczne!
    Spokojnych Świąt !!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna taca i poduchy - w pełni doceniam Twoje rękoczyny, bo jak napisałaś, że szyjesz ręcznie, to już jesteś wogóle moją bohaterką! :) Tobie i Twojej Rodzinie najwspanialsze życzenia z okazji Wielkiejnocy!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Podusie i taca rewelacyjne, ale te babcine pisanki to po prostu marzenie! Życzymy wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszki są super, też mi się takie marzą, ale jakoś ostatnio nie mam weny na szycie i maszyna stoi w kącie obrażona. A gdzie można dostać taki papier transparentny? Ach Ci nasi faceci, mój ma identyczne reakcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny za wszystkie przemiłe komentarze :-)
    Papier kupiłam na Allegro, wpiszcie "papier do nadruków".

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadzieji i miłości. Radosnych i wiosennych chwil w gronie najbliższych i przyjaciół oraz Wesołego Alleluja!!!życzy -Peninia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduchy wyszły Ci rewelacyjnie.Też mi się marzy coś wtym stylu. No i oczywiścię składam Ci życzenia radosnych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne poduchy, zachęcona jestem to pewnie nabędę transferowy papier i pokombinuje bo mi się podobają jak nic ;)), a tacka - marzenie :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń