piątek, 13 maja 2011

Spełnione drobne marzenia

Uwielbiam, jak to o czym marzę w skrytości, zaczyna się spełniać. Zresztą, kto tego nie lubi? Ostatnimi czasy straaaasznie spodobały mi się drewniane litery, zwłaszcza te u Dagi z HOUSE of IDEAS. Niestety nie mogłam trafić, na takie literki, a jak już znalazłam jakieś to cena mnie powalała. I tak ostatnio przy majowym spotkaniu rodzinnym zgadałam się ze szwagrem, czy by mi czegoś takiego wyrzynarką nie wyciął. No i mam. Cztery litery, nasze inicjały :-) Nie są one może idealne (szwagier pierwszy raz robił cuś takiego), ale dla mnie są najpiękniejsze na świecie (bo własne!). Wymagają jeszcze dopieszczenia, wygładzenia papierem ściernym i pomalowania, ale ja już nie mogłam się doczekać, żeby je zaprezentować:-) Mam zamiar popróbować na nich różnych metod malowania i ciekawa jestem jak to wyjdzie. Niebawem postaram się pokazać.


 


Na takie pojemniki polowałam już od jakiegoś czasu. A dziś w pewnym super-hiper markecie znalazłam w baaardzo okazyjnej cenie :-) No i mam swoje Sweet Home



A na koniec jeszcze fioletowy i obłędnie pachnący bez, który uwielbiam oraz białe pelargonie, które upolowała dla mnie mama.
Wkrótce postaram się też wrzucić zdjęcia z postępów urządzania balkonu. Narazie czekam na zamówioną ławkę, która właśnie się "robi".




Pozdrawiam i lecę robić tort dla Stacha, bo jutro jego urodzinki i szykujemy imprezkę.

6 komentarzy:

  1. Hej :)
    Szwagier się postarał, uważam że literki wyszły super, jeszcze jak pomalujesz to na pewno będą extra.
    Ach , no a dla Stasia śle słodkie życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne! Super wyszly i ciesze sie, ze marzenia Ci sie spelnily!
    Pojemniczki sa swietne i kto by pomyslal, ze takie cuda sa w supermarkietach!

    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego dla Stasia!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki uroczy kącik wyszedł z tymi literkami:) szwagier zdolny:))

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Literki super, też mam takie w planach, mój Sebcio obiecał mi takie zrobić jakiś czas temu, ale kiedy się ich doczekam pewnie dużo czasu upłynie. Wszystkiego naj dla Stasia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie literki i mi sie baardzo podobaja, czekam teraz na zdjecia juz pomylowanych.
    Fajnie jak marzenia sie spelniaja.
    Zdjecia bzu obledne, a biale pelargonie w tym koszyczku swietnie sie prezentuja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te literki.Ciekawe jak będą wyglądały po pomalowaniu.

    OdpowiedzUsuń