środa, 8 czerwca 2011

Chabry i kolejne marzenie spełnione

Chabry zawsze kojarzyły mi się z wakacjami, zbliżającym się latem i żniwami. Wychowałam się na wsi i widok tych intensywnie niebieskich kwiatów wyłaniających się z łanów zboża towarzyszył mi w drodze do szkoły. Pamiętam, że czesto właśnie chabry i inne polne kwiaty zbieraliśmy dla mamy wracając po lekcjach. Nie wiem czy blondynkom pasuje ten odcień, ale bardzo podobają mi się ubrania w intensywnie błękitnym kolorze.





Nawiązując do drugiej części tytułu, przedstawiam Wam paterę, o której ostatnio śniłam po nocach. Dzięki Pauli moje marzenie bardzo szybko zostało zrealizowane. Zachęcam do odwiedzenia jej Atelier, bo można tam znaleźć prawdziwe perełki. 



A na koniec wianuszek z bibułowych kwiatów, który zrobiła dla mnie Pani z osiedlowej kwiaciarni. Zawisł w miejscu poprzedniego bukszpanowego i myślę, że całkiem nieźle się tu prezentuje.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i pędzę szykować truskaweczki z jogurtem dla moich chłopaków :-)

12 komentarzy:

  1. Chabry uwielbiam,aczkolwiek ten kolor na mnie...chyba nie odazylabym sie nic w tym kolorze zalozyc.Patera-bajka i wianuszek tez uroczy:)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam chabry, niestety na pobliskich łąkach nie rosną :( hi hi. Truskaweczki, pychota, a Zosi dziadek właśnie pieczę torta z truskawkami na jutrzejsze przyjęcie urodzinowe. Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Chabry sa przesliczne. Szczerze mowiac, to zapomnialam o tych slicznych kwiatach. Ta tunika jest super!!!
    Nie dziwie sie, ze ta etazerka spedzala Ci sen z powiek... Jest naprawde ladna1

    Pozdrawiam serdecznie
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ fajniutko wyglądają te chabry w połączeniu z bielą.Niby taki prosty ,polny kwiat ,ale ile uroku w sobie ma. Patera faktycznie świetna-taka z lekka królewska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chabry są piękne:) i ten kolor!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką paterkę,tylko w szarym kolorze. I też zakupiłam u Pauli.
    Wianek przepiękny! Trudno uwierzyć,że to bibułkowe kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna etażerka :) Na razie mogę pomarzyć...
    Myślę, że kolor chabrowy jest idealny dla blondynek. Na pewno ślicznie wyglądasz w tej tunice.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomnialas o tych pieknych polnach kwiatach, sa nadzwyczajne.
    Patera sliczna alez ona mi sie podoba, musze zagladnac do Pauli.
    Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Patera piekna, a chabry super sie na niej prezntują. SLiczny klimacik Ci wyszedł:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chabrami mam równiez związane wspomnienia.
    Kolor bajeczny i patrząc na Twoje zdjęcie myślę że zachwycająco wyglądasz w tej tunice ((:
    Pozdrawiam serdecznie.
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłość do chabrowych tonacji oraz samego kwiecia podzielam:-) O takiej paterze marzę również i może kiedyś to marzenie także się spełni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Staniszko :)
    W końcu nie mam już problemu z komentarzami i mogę powiedzieć parę słów :)
    Po pierwsze gratuluję pięknych aranżacji i fotografii !
    Po drugie dziękuję za umieszczenie paterki w roli głównej i za słowo o mnie! :**
    Ja właśnie tak jak obiecałam "podbieram" Twoje zdjęcia i umieszczam w mojej Galerii :)))
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń