piątek, 5 sierpnia 2011

Ciasto marchewkowe - pyszne i zdrowe

Dziś zapraszam na ciasto marchewkowe, łatwe i błyskawiczne w przygotowaniu. Nie jestem mistrzynią wypieków i od pieczenia bardziej wolę gotowanie ale ten przepis jest naprawdę prosty i nie wymaga dużych zdolności, wszystko po prostu miksujemy - tak lubię :-) Przepis znalazłam w dodatku do Biedronkowej gazety. (Jak będzie słabo widoczny, to przepiszę wyraźniej)



W oczekiwaniu na ciasto, musiałam Staśka czymś zająć, żeby nie kręcił się po kuchni przy gorącym piekarniku, więc w ostateczności w ruch poszła mamy komórka (wiem, wiem to niepedagogiczne, ale pomaga w kryzysowych sytuacjach). Dzięki zainteresowaniu powstało cudne zdjęcie, bo Synuś siedział przez chwilę spokojnie.

W końcu mogliśmy się delektować ciastem marchewkowym - pysznym i zdrowym :-) Ja oczywiście z kawką w ulubionym kubeczku. Mmmm... a dieta od poniedziałku :-)


Buziaki dla Wszystkich!

10 komentarzy:

  1. Hmm...z pewnością wypróbuję :)
    Wygląda pysznie a ja też nie jestem mistrzynią wypieków...:/ dopiero się uczę tak naprawdę.
    Dziś robiłam ciasto i coś mi niskie urosło..:/
    Piękne zdjęcie zrobiłaś Synkowi !!
    I bardzo mi się podobają rameczki w Twoich zdjęciach,bardzo proste i pomysłowe i wygląda jak szyte na maszynie :)))
    Zdolniacha z Ciebie ! :D
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dieta od poniedziałku"- skąd ja to znam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm ja też się zajadam tym ciastem. I wcale ni czuć marchewki. Zdjęcie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione ciasto, a zdjęcie Stasia czadowe !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie Stasia no rewelacja- mały prawdziwy facet he, he- beczka śmiechu. Ciacho wygląda apetycznie, dziś po raz kolejny też pieczone przeze mnie, przekładam je budyniem śmietankowym ale tym razem to prezent więc skosztowałam tylko ociupinkę. P.S. A kto by tam liczył kalorie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia i fantastyczny blog, będę zaglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie ciacho, do tego jest to idealny podwieczorek dla dzieci - same zalety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasto piękne i na pewno smakowite, ale te małe stópki to szkoda słów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciasto marchewkowe uwielbiam. Twoje wygląda pysznie. Czuję jego zapach i smak... Ale najsłodsze są stopki Staśka:-)
    Częstuję się kawałkiem ciacha i zapraszam do mnie na drożdżowe ze śliwkami:-)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się jakoś nigdy nie mogę przekonać do tego ciasta, aby je upiec. Może się skuszę w końcu :)

    Pozdrawiam Staniszko i wracaj, bo coś Ciebie długo nie ma :))

    Buziaki

    Ada

    OdpowiedzUsuń