piątek, 23 grudnia 2011

Pachnie na całego!

Wpadam na chwilę. Podrzucam/przypominam pomysł na obłędą woń w całym domu. Zainspirowała mnie siostra (tak, tak Anka, musiałam wspomnieć, bo wiem, że zaglądasz ;-) Metoda prosta: goździki plus pomarańcze, do tego dorzuciłam pierniczki. Od rana pachnie na całego, do tego doszedł zapach serniczka i choinki... tylko się zaciągać :-) Drzewko gotowe, ale nie mam jak zrobić zdjęć po nocy. Może jutro się uda, a jak nie, to po Świętach pokaże, bo w rozjazdach rodzinnych będziemy. Jeśli nie uda mi się już zajrzeć na bloga, to życzę wszystkim zaglądającym:
wszystkiego co najlepsze, mnóstwo czasu spędzonego z rodziną, ciepła, gorących uczuć, łez wzruszenia, zapachu piernika i choinki, odpoczynku i dużo, dużo miłości.






Trzymajcie się Dziewczynki Kochane i nie zapominajcie o sobie w całej tej przedświątecznej gonitwie...

6 komentarzy:

  1. Bardzo śliczne zdjęcia!!!
    pachnące i nastrojowe!
    Życzę Ci kochana spokojnych i pogodnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt, pełnych radości, spokoju i ciepłej, rodzinnej atmosfery!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych świąt i cudownej atmosfery.Jowita.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dziękujemy za życzenia i my też choć późno ślemy serdeczne WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zdążyłam wpaść z życzeniami przed świętami, ale chciałabym Ci teraz życzyć aby ta świąteczna atmosfera na długo pozostała w Twoim sercu:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! niech będzie pełen radosnych chwil, spełnionych planów, i małych przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń