poniedziałek, 30 stycznia 2012

Kosmetyczne "must have"

Zostałam zaproszona do zabawy NIGDY NIE WYCHODZĘ Z DOMU BEZ... Zabawę wymyśliła jedna z naszych blogowych koleżanek, a zaprosiła mnie do niej Gosha ze SKORUPY MARZEŃ.
Zasady zabawy są następujące:
Podaj 5 produktów kosmetycznych łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście (można dołączyć zdjęcie).
Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją kto Cię otagował.
Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.

Mam tydzień urlopu, więc jest chwila, żeby podzielić się z Wami moimi kosmetycznymi "ulubieńcami":


(źródło: Internet)

1. Podkład Lirene - jestem mu wierna od ok. 5 lat i zostaje przy nim po nieudanych testach innych fluidów
2. Glicerynowy krem do rąk Avon - najlepszy, nie zostawia lepkiej warstwy
3. Krem nivea Soft - używamy na spółkę z M. Niestety nie nadaje się na mrozy :-(
4. Balsam do ust Ziaja oliwkowa - doskonale nawilża i chroni
5. Antyperspirant Rexona - niezawodna ochrona, jak dla mnie
6. Maskara Eveline - dobra jakość za rozsądną cenę.

Do zabawy zapraszam:
Paulę z Atelier Pauli
Martę M z Foto Stwory
Miszkę z Mojej Literki M

Podejmujecie wyzwanie Dziewczyny?

5 komentarzy:

  1. Ten krem Nivea jest niezastąpiony. Tez bardzo lubię :)

    Staniszko pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju, ale jestem nierozgarnięta. Dopiero zobaczyłam zaproszenie do zabawy. Zajęło mi to jedynie dwa lata :))) ale jak wyzwanie, to wyzwanie więc już szykuję posta na blogu i odgrzewam zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń