poniedziałek, 6 lutego 2012

Po-urlopowo

Strzeliłam sobie malowanko w urlop. A co tam. Przymieżałam się do zmian w przedpokoju już od jakiegoś czasu. Półeczki zakupione w IKEI czekały cierpliwie w szafie. No i w końcu, mając dosyć leżakowania urlopowego, pomalowałam ścianę. Malowałam kolorem mieszany przeze mnie z połączenia białej farby z brązowym pigmentem (pozostałości po przeprowadzce). Miała byż kawa z mlekiem, a wyszło kakao :-) Ale i tak efekt mi się podoba. Teraz będę mogła zmieniać kompozycje do woli. Na początek subtelna w kolorach ecri z przesłaniem, które czytam codziennie...




Tabliczka, na którą miałam chrapkę od dawna trafiła się na allegro za niewielkie pieniądze.



A tak chłopaki spędzili większość urlopu w te mrozy:



I na koniec moje roślinki budzące się do życia:



No i zakończył się nasz urlop w niedzielę, a od dziś pracujemy ostro :-(
Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Czyli wszystko płycie do przodu i ma się dobrze u Ciebie , to pokrzepiające ;))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ulu, sytuacja się względnie unormowała, a urlop pozwolił nabrać oddechu. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. bardzo ładny kolorek ..taki ciepły.
    Chłopaki wygladają super...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie u Ciebie :-)
    Piękne dodatki, a wianuszek jest cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i witam na moim blogu :-) Zapraszam do odwiedzin.

      Usuń
  4. Hehe, tak to matki-Polki spędzają urlopy-wypoczywając przy wiadru z farbą i z pędzlem w dłoni:)Fajny kolorek, u mnie podobny gościł dość długo w przedpokoju i kuchni.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo subtelna aranżacja, ładnie. Taki czas pod kocem w te zimowe dni to mój ulubiony. Doprawdy z trudem opuszczam swoje 4 kąty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miszko takie "leżakowanie" podczas urlopu w mrozy byłoby nawet wskazane, prawda? :-)

      Usuń
  6. Śliczne aranżacje, stworzyłaś cudowną atmosferę :)
    Amarylis pokażesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anito, pokażę, pokażę. Też z niecierpliwością oczekuję. Byłam u Ciebie, piękne zdjęcia, dołączyłam - będę obserwować :-) Pozdrawiam serdecznie i witam na moim blogu.

      Usuń
  7. Od dziś też będę chorować na taki śliiiiczny wianuszek, no i na tabliczkę:) Pozdrowienia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek Ci wyszedł, a tabliczka jest fajną zdobyczą :) U mnie już hiacynt niestety przekwitł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najbardziej ekscytujący jest ten moment oczekiwania na rozkwit. A jeszcze bardziej cieszy, jak sadzi się zeszłoroczny hiacynt z cebulki. Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Śliczna tabliczka Ci się trafiła. A urlop widzę pracowity dla Ciebie, a dla Twoich chłopaków relaksik ;)Ja od przyszłego tygodnia będę się urlopować, sama z Zosią niestety, postaram się też skrobnąć @

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, tak delikatnie i jasno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie u Ciebie :) Pozdrawiam. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam jeszcze do tygodnia ferie i też malowanko, a nawet więcej - remont kuchni:) już mam dosyć ale już chyba bliżej niż dalej:) bardzo ładny korytarz:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, ferie i przerwy między świętami w szkolnictwie, to dodatkowy plus prawda? Z niecierpliwością czekam na Twoją kuchnię - napewno będzie pięknie :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. czuć już u Was powiew wiosny! wspaniale!

    Kubusiowa szafa: www.mifkaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przemiana super, rewelacyjny wianuszek. Mnie też chodzi taki kolorek po głowie - może do mojego warsztatu albo do kuchni, muszę się pomału decydować, bo wiosna za pasem, i co za tym idzie - dalszy ciąg remontu w naszym strasznym dworze. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zdjęciowe galeryjki mniejsze i wieksze. Pięknie u Was.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twój kącik z ramkami, a tabliczka-poza tym, że ładna, to jeszcze przydatna- od czasu do czasu dobrze sobie poczytać:) Pozdrawiam!
    PS Masz słodkiego synusia!!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie zdjęcia w białych ramkach, piekne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń