niedziela, 4 marca 2012

Zapraszam na "salony"...

Ostatnio mamy tak piękną słoneczną pogodę, że grzech nie skorzystać. Wczoraj postanowiłam obfotografować nasz duży pokój, zwany "salonem". Zdjęcia robione po sobotnim sprzątaniu, bo normalnie "walają" się Stacha zabawki. Staramy się na co dzień ogarniać, ale kto ma dziecko, to wie, że jest to "syzyfowa praca" ":-)
Tak więc zapraszam na "salony"...




Przy okazji "pobawiłam" się naszym nowym aparatem :-) Oczywiście jeszcze dłuuga droga, zanim opanuję wszystkie opcje.






24 komentarze:

  1. Staniszko, przemiłe te Twoje salony i jaki szeeeroki kąt! :))Jesteś zadowolona z aparatu? Bo wg. mnie jest super :)
    Dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anito, jeśli chodzi o aparat, to tak jak pisałam, dopiero się uczę. Ale już w opcji "automat" robi piekne zdjęcia. To cyfrówka z jakością lustrzanki. W sklepie nazwali taką opcję aparat "hybrydowy". Nie jest to co prawda lustrzanka, ale dla nas wystarczający.

      Usuń
    2. Staniszka, najważniejsze, że jesteś zadowolona i będzie Ci przyjemniej robić wymarzone zdjęcia :)Takie jak TY chcesz a nie takie jak aparat "zrobi" :)

      Usuń
  2. Bardzo przytulny salonik. Ładny kolor ściany - lawenda?Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiat orientu z farb Cztery Pory Roku, ale wygląda jak lawenda :-)

      Usuń
  3. Świetnie na Twoich salonach!!! I zdjęcia super!!!
    Widzę,że akwarium masz..
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mamy akwarium, ale to głównie M. się zajmuje i dba o nie :-)

      Usuń
  4. Staśko nie dobiera się do winka? ;)
    Świetnie rozumiem co to porozrzucane zabawki, staram się zmniejszyć ich ilość do minimum, mniej sprzątania ;)
    Widzę, że dużo wiosennych akcentów u Ciebie, jest ślicznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Gosiu, bo od małego zakodowałam mu, że "tego nie wolno". Nie wiem jak to zrobiłam, ale się udało :-)

      Usuń
  5. Widzę, że konik na biegunach jest- to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, Ty masz Stasia i masz co robić i ogarniać, ale wyobraź sobie co ja mam z moją czwórką - może to samo razy cztery? Ale od czasu do czasu też można u mnie wejść na salony - u Ciebie zajęłam z góry upatrzoną pozycję - rozsiadłam się w fotelu i czekam na kawkę:-) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam :-) Fotel po prabaci, odrestaurowany przez nas.

      Usuń
  7. Bardzo lubię brązy i wnętrza w takiej kolorystyce.
    Bardzo ładnie.

    Staniszko nie zdążyłam już nic napisać pod ostatnim postem. Ale widziałam, że upiekłaś murzynka :) Jeśli smakował, to bardzo się cieszę.

    U mnie tez ostatnio pastele i drobne niebieskości.

    Pozdrawiam

    Ada

    PS.

    Świetne zdjęcie profilowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy salonik:) Dużo bym dała, żeby mój był taką oazą spokoju w bieli...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, subtelnie, przestrzennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleee fotel! A w ogóle tak spokojnie i delikatnie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne masz to nowe zdjęcie profilowe:) uroczy salonik, taki elegancki!
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazłam się tutaj, jak to zwykle bywa w Internecie, przez przypadek, ale będę wracała z przyjemnością. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam.

      Usuń
  13. O, nowe zdjęcie profilowe! śliczne:)
    też mam fotel po prababci do odrestaurowania, ale coś się za to zabrać nie mogę. Może jak będzie cieplej, to się w końcu zmobilizuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo miło i przytulnie tu u Ciebie, no i ten konik na biegunach.... jak byłam mała to bardzo chciałam takiego mieć :)) Pozwolisz, że się u Ciebie rozgoszczę i poobserwuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :-) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej

      Usuń
  15. Bardzo przytulny salonik;) o i widzę akwarium...marzę choćby o malutkim;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przytulny i miły salonik macie ;) Fotel świetny! Pozdrawiam wiosennie!!!

    OdpowiedzUsuń