piątek, 6 kwietnia 2012

Wesołego!

Nie zdązyłam umyć okien, wytrzepać dywanów, wyszorować płytek w łazience... I wiecie co? Nie przejmuję się tym wcale. Pogoda nie sprzyjała większości porządków i nie nastrajała pozytywnie. Trudno, jak umyję po Świętach, to też będzie. Za to miałam więcej czasu dla Stasia, byłam na Triduum Paschalnym i upiekłam dwa pyszne ciasta :-) Na Święta wyjeżdżamy do rodziców, więc i dekoracji w domu niewiele. Na dodatek pochmurne i deczczowe dni skutecznie uniemożliwiają zrobienie dobrych zdjęć. Mimo tych wszystkich niedogodności i niepowodzeń, zamierzam spędzić cudowny czas z najbliższą rodziną, przepełniony rozmowami, spacerami (oby), pysznym jedzeniem,  czego i Wam z całego serca życzę.

15 komentarzy:

  1. Życzę Tobie i całej Twojej rodzinie
    abyście na co dzień przeżywali swoje własne święto 'zmartwychwstania'
    poprzez odradzanie się w waszych sercach miłości do najbliższych oraz wiarę w potęgę i trwałość uczucia.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agniesiu najważniejszy jest czas spędzony z rodziną, w domu przepełnionym miłością, takie powinny być święta,zazdroszczę Ci takiej dużej rodziny, u nas tylko w małym gronie, na szczęście z naszym aniołeczkiem, który rozświetli każde święta :) Szkoda tylko, że pogoda nie dopisała bo chciałam żeby te święta były bardziej spacerowe, a tu pada deszcz, tak, że nawet z koszyczkiem do kościoła będzie trzeba pomknąć samochodem ;(
    Wesołych i POGODNYCH Świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam i życzę Ci ciepłych, pełnych radosnej nadziei świąt Zmartwychwstania Pańskiego,a także kolorowych spotkań z budzącą się do życia przyrodą.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. I dla Ciebie najlepsze życzenia- radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych, wesołych i pogodnych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego na Święta.

    Ściskam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostaję na dłużej :P
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych, pogodnych i rodzinnych świąt Ci życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również w tym roku nie zdążyłam ze wszystkim a właściwie tak naprawdę wcale się nie spieszyłam...i dobrze :)Wreszcie mam rodzinne Święta a nie kuchenne :)
    Choć babka drożdżowa właśnie mi wyrasta ;)
    Spokojnych i ciepłych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich, Staniszko!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesolych pogodnych Swiat Wielkanocnych!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że podejście do przedświątecznych porządków mamy podobne:)
    Pozdrawiam świątecznie - Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnych , rodzinnych i ciepłych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    oraz smacznego święconego jajka . Jowita.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych, radosnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Składam Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkiej Nocy. Życzę dużo radości , wiary, nadziei i miłości!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych, mokrych, radosnych, reflaksyjnych i rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy
    życzy Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń