poniedziałek, 11 czerwca 2012

Wyniki Candy :-)

Kochani, wpadam na szybko ogłosić wyniki candy :-) Padam na twarz ale jak obiecane było, to słowa trzeba dotrzymać. Tak więc ogłaszam wszem i wobec, że na candy zapisało się 74 osoby, pastelki wybrały 34 osoby, czerwone - ciut mniej - 28. Niezdecydowanych było 12 osób, więc dorzuciłam do każdej "kupki", żeby było po równo :-) Tak więc moja rączka wylosowała:

elphame, która napisała:
Zapisuję się na pastelową :) widzę ją już na tarasie albo w pokoju Małej się zobaczy jak się wygra ;) pozdrawiam

kasia:
Chorągiewki cudne - właściwie to ciężko zdecydować które ładniejsze..ale zapisuję się na czerwone :)

Dziewczyny podajcie adresy na @.

Dziękuję wszystkim za udział w moim pierwszym Candy. Mam jeszcze sporo materiału zarówno pastelowego, jak i czerwonych różności, jakby ktoś miał ochotę, to chętnie uszyję na zamówienie, albo umówię się na jakąś wymiankę :-) Piszcie @

Dobrej nocy!

19 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę, gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no trudno, muszę z maszyną powalczyć sama, aj było blisko, bo byłam w mniejszej kupce, hi, hi :) pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję dziewczynom a Tobie dziękuję za chęć podzielenia się z nami swoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dzięki za zabawę.
    Co prawda nie wygrałam, ale poznałam kolejny fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za zabawę :) Ze szczęścia latam nad ziemią :)))) Fantastycznie coś wygrać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooooooooooooooooo matkoooooooooooooooooooooooo pierwszy raz coś wygrałam ale za to jakie COŚ!!!!! dzięki wielkie :))))

    OdpowiedzUsuń