czwartek, 29 listopada 2012

Muchomorki

Wróciłam już do pracy :-( Ale jeszcze na zwolnieniu udało mi się uszyć muchomorki, które zawisną na naszej choince. Staśko nie może się już doczekać :-) Jak pisałam sukcesywnie dąże do wersji czerwono-sielskiej. Będą pierniczki, suszone plasterki pomarańczy, ozdoby robione naszymi łapkami i jak najmniej tłukących się bombek z racji zaangażowania Stasia, kóry już "międli" muchomorki :-)




Muchomorki są proste w wykonaniu i nie ukrywam, mam ochotę na więcej :-) Jak tylko czas pozwoli, to "strzelę" sobie jeszcze kilka :-)
Jeszcze tylko piątek i weekend! Juuupi!

26 komentarzy:

  1. fajne widać, że trend tegorocznych świąt to czerwień.
    pozdrawiam cieplutko karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak :-) Czerwień w tym roku wyjątkowo mnie "kręci" :-) pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczne, też szyję muchomory i serducha, bo u mnie ozdoby na choince też muszą być nietłukące z uwagi na Najmłodszego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :-) Czyli mnie rozumiesz :-)

      Usuń
  3. cudne są :) , czerwony, to mój kolor przez cały rok, ale w okolicach Świat nabiera specjalnej barwy ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne Tobie wyszły:))) Jest się z czego cieszyć, bo choinka z tami ozdobami to moje marzenie:)))
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Scraperko :-) Z Ciebie też zdolna kobitka ;-)

      Usuń
  5. Staniszko, jak tak patrzę na te Twoje muchomorki to też mam ochotę na czerwone dekoracje świąteczne:) Ja chciałam w tym roku postawić na biele i pastele, ale nie wiem czy nie ulegnę czerwieni. Muchomory cudne:)Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulegnij :-) Pastele zostaw na wiosnę... Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ale cudne te Twoje muchomorki, u mnie też wkrada się trochę czerwieni w tym roku ;) No i widzę, że masz wreszcie druciany koszyk o którym marzyłaś.
    Pozdrawiam gorąco!
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosieńko :-) Koszyk kupiłam całkim przypadkiem za całkiem przyzwoite pieniądze. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Słodkie!!!! a jak Staś trzyma go w rączce, to mi się skojarzył z kilofem krasnala ;)))))
    ściskam**

    OdpowiedzUsuń
  8. No swietne!!! super będa wyglądały na choince!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te Twoje muchomorki:))) Szkoda że nie mam takich zdolności, jesteś Wielka ( nie chodzi mi tu jedynie o muchomorki lecz o wszystkie Twoje prace) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak zawsze doskonale Ci wyszło:) pozdrawiam i życzę dalszego twórczego działania

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze te Twoje muchormoki, nie dziwię sie, że Stasiu nie może doczekac się az zawisna na choince, sama bym nie mogła :)
    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne, a może zdradzisz gdzie kupiłaś taki śliczny czerwony materiał w grochy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciuchlandzie Kasiu :-))) Były to ogromniaste spodnie w takie właśnie sympatyczne grochy :-)

      Usuń
    2. O właśnie też miałam o to spytać, nie ma jak szmateksy ;)

      Usuń
  13. och jakie słodkie! jak oglądam takie cuda to się zastanawiam, czy na pewno chcę święta w wersji srebrno-białej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszły świetnie!! ciekawi mnie Twoja tegoroczna choinka!:-) dużo zdrowia!!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń