środa, 16 stycznia 2013

Dalej w temacie...

Powoli kompletuję dodatki do pokoju dziecięcego w planowanym polsko-skandynawskim :-) stylu. Udalo mi się trafić na kupon materiału w świetny wzór i do tego 5 m w cenie 40 zł :-) Już planuję co z niego powstanie... Do tego podświetlane muchomorki, które dają delikatne światło wieczorem też za jakąś niewielką kwotę.





Uwielbiam drewniane zabawki. Niestety nie uchronimy się od zalewu plastików. Na szczęście Stasio czasami dostaje tego typu cuda:



Wczoraj dotarło łózko Stacha - jest super! Pierwsza noc za nami - synek pierdzinek wstał z uśmiechem na twarzy i baardzo mu się nowe "dorosłe" spanie podoba :-) A łóżeczko poczeka na nowego Sierściuszka...

Sorki za ciemne zdjęcia, ale pogoda jaka jest każy widzi :-(
pozdrawiam

21 komentarzy:

  1. No ja już sobie wyobrażam co Ty stworzysz z tego materiału, na pewno jakieś cudo...:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny materiał, super okazja :) Moja ma swoje pierwsze "dorosłe" łóżko od 5 dni i jest nim zachwycona :) A bałam się, że będzie ciągle z niego wychodzić hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny materiał!!! I w ogóle fajne rzeczy znalazłaś ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się naprawdę super pokoik, te obrazki w ramkach ekstra jak i pozostałe zdobycze. Ja też wolę drewniane zabawki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dodatki,pokoik na pewno będzie cudny, och nie umiem doczekać się dniakiedy toja będę mogła meblować taki pokoik;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówki na materiale są nieziemskie. Marzy mi się materiał w sowy, ale chyba do nas jeszcze aż tak ta moda nie zawitała. Też kocham drewniane klocki - te są pięknie kolorowe :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie tu u Ciebie :))

    pozdrawiam ciepło

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie się zapowiada! Czekam na cd...Ja też kocham drewniane zabawki, są ekologiczne, solidne, trwałe, ładne, mają edukować, uczyć i bawić - same zalety! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna tkanina!
    Te drewniane zabawki tez jestem wlasnie za takimi, z plastikiem precz hihi
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny materiał, te zwierzątka a zwłaszcza sówki są takie słodkie :) pokoik na pewno będzie wyglądał super, czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny ten materiał :-). Zdradzisz gdzie można taki dostać? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula, materiał kupiłam w Jysk na wyprzedarzy jakiś tydzień temu. Może jeszcze będzie... pozdrawiam

      Usuń
  12. Kolorowy, wesoły, ładny! Świecące grzybki to jakieś nie widziane przez mnie cudeńko :) Już jestem ciekawa tego skandynawskiego pokoiku :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Już jestem ciekawa eektu końcowego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. pokoik zapowiada się ślicznie!
    też lubię drewniane zabawki, ale czasem mają tak astronomiczne ceny, że zastanawiam się jak to możliwe, że w czasach, gdy my byłyśmy małe, były tak powszechnie dostępne, a dziś to towar luksusowy?

    OdpowiedzUsuń
  15. o jak ładnie kolorowa i dziecięco:)))))) uwielbiam takie edukacyjne drewniane zabawki:))) będzie ślicznie! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także lubię drewniane zabawki, ale oczywiście w pokoiku Natalki jest sporo również plastikowych.Ciekawa jestem bardzo jak spomponujesz całość. Grzybki to istna rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. materiał ejst cudny ... gratulacje dla synka pierwszej nocki u siebie w łózku :D ... mój maz jakiś czas temu zakupił sobie maszyne wiec bedzie tworzył własnie tego typu zabaweczki dla dzieciaczków, ja to sie staram małe od plastiku uchronić ale juz przy 7 latce nie zabardzo jest jak w końcu lalki monsterki to jest plastik ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny materiał! I świetne inspiracje do pokoików dzieciecych w poprzednim poście...uwielbiam takie jasne i jednocześnie kolorowe wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam plakat Apple Papple! Tyż chcę! :D

    OdpowiedzUsuń