niedziela, 27 stycznia 2013

Kolory przejściowe i Al Czarodziejka

Dzięki za przemiłe słowa pod poprzednim postem :-) Również bardzo się cieszę na drugiego chłopaka i narazie liczy się dla mnie tylko to, żeby się zdrowo przedostał na nasz świat.
Podobnie jak większość z Was z utesknieniem czekam na wiosnę. Widziałam, że już u niektórych powoli wkradają się pastele. Postanowiłam, że poczekam jeszcze trochę z kolorami w kuchni, żeby mi się nie znudziły i przejściowo wprowadziłam trochę czerni, naturalnego drewna i oczywiście zieleni roślin na które tak czekamy. W roli głownej napis od Al, która jest prawdziwą Czarodziejką :-) Napis jest boski, wykonany bardzo dokładnie i jeśli któraś z Was zastanawia się nad zamówieniem czegokolwiek z Czarów z Drewna, to nie ma na co czekać :-) Napewno nie pożałujecie.







Mała poranna kawka :-) (ta duża M) Niestety narazie nie jestem w stanie odmówić sobie tej przyjemność. Piję jedną malutką z mlekiem dopóki jeszcze mogę...




Pozdrawiam niedzielnie z pod kocyka. Chłopaki śpią, wszyscy trzej :-)



37 komentarzy:

  1. Świetny ten napis drewniany. Bluszczyki też mi sie bardzo podobają :)
    Bardzo lubię taką dużą kratę i to nie tylko na zasłonach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie mi też się "rzuciła" w oczy tak krata,

      Usuń
  2. Ale śliczne te zasłonki w czarno-białą kratkę, świetnie komponują się z drewnianym napisem, u mnie w kuchni skosy niestety, a jedna jedyna ściana już cała zagospodarowana ;(
    Ja na szczęście w ciąży nie miałam ochoty na kawę, więc nie było problemu zrezygnować, ale myślę, że jedna mała filiżanka nie zaszkodzi.
    Ja czekam już na lato :) Ach żeby lato trwało 12 miesięcy ;)
    Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, zasłonki wygrzebałam za całe 7 zł w lumpku :-))) Twoje skosy też mają swój urok. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. o kurcze rzeczywiście ten napis jest rewelacyjny!!!:)))
    uwielbiam Al i jej projekty:) ta dziewczyna czaruje:))))
    ślicznie u Ciebie
    uściski posyłam i dobrego tygodnia Staniszko

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny mają rację. Napis prezentuje się świetnie. Może i ja sprawię sobie jakiś do kuchni.
    Trzymajcie się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Al, jeśli chodzi o napisy :-)

      Usuń
  5. :)) bardzo fajnie zorganizowałaś przestzreń wokół okna. Napis jest boski!! :)))
    Bardzo lubię takie naturalne drewno :)
    ściski**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, ja też właśnie skłaniam się do naturalnego drewna, super jak jest jeszcze "wiekowe", jak moja decha :-)

      Usuń
  6. Zasłonki masz świetne. I widzę moje ulubione kubeczki z ikea;) Literki pierwsza klasa. Wszystko super do siebie pasuje.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pati. Ikea, to coś co Tygryski lubią najbardziej ;-)

      Usuń
  7. pasują do deski do krojenia :))
    dziękuję za miłe słowa i GRATULUJE bo ja nie wiedziałam ze Ty w dwupaku!
    pewnie dlatego, ze tak rzadko blogi z list czytelniczej odwiedzam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Al :-) Decha "wiekowa" z działki rodziców.

      Usuń
  8. Mmm, wiosennie się robi u ciebie powolutku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie też :-) pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  9. I ja Gratuluję gorąco:) najważniejsze, żeby dzidziuś był zdrowy:)
    Napis "eat" bardzo przypadł mi do gustu i chyba go odgapię:)) no i świetnie wkomponował się do Twojej kuchni:)
    Zapraszam do mnie na GiveAway:)
    http://mylovesweethome.blogspot.com/2013/01/my-giveaway.html
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za odwiedziny :-) Odgapiaj, odgapiaj - na żywo wygląda jeszcze lepiej :-)

      Usuń
  10. Charakterne zasłonki :) Ja też nie mam jeszcze serca do pasteli w kuchni i zdecydowałam się na chłodny kolor. Niebawem pokażę... A połączenie biało - czarne wiadomo - klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. napis cudny ... ja to moja ta kuchnie pomalutku zaczne urzadac ale już jako tako wyglada heheh ... kawy nie pijam a ty pij póki ci jeszcze mozna heheh ... och i jakie śliczne kwiatuszki ci za niedługo zakwitną pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę taką deskę do krojenia!!!
    Jest cudowna! i śliczne masz te zasłonki, uwielbiam krateczkę!A do kompletu po proszę jeszcze te wszystkie miseczki:) Cudowności nam pokazujesz:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilu, decha wiekowa zabrana z nowokupionej działki rodziców - leżała bidulka w starej szopie. A Chłop się w czoło pukał, po co Ci ta decha?!

      Usuń
  13. Popieram popieram Al to czarodziejka:-))) sliczna przytulna kuchnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Syl :-) Twoja równie urocza :-)

      Usuń
  14. Napis super!Bardzo podobają mi się te Twoje kraciaste zasłonki:)A literki będziesz malowała czy zostają surowe?Gratuluję chłopczyka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu go nie pomaluję! Cudny jest naturalny :-))) Poza tym napis jest woskowany i gładziutki jak pupa niemowlaka :-) pozdrawiam

      Usuń
  15. Uroczą masz kuchnię, a uchwycone w obiektywie jej migawki -super. P.s. Gratulacje Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna kuchnia:) kilka małych zmian a kuchnia nabiera zupełnie innego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja Droga wygrałaś u mnie urodzinowy zestawik:)
    Proszę Cię o pilny kontakt ze mną, czekam na Twój adres do wysyłki,
    mój mail to: mylove.mylive@wp.pl
    Gratuluję gorąco i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj. Zapraszam do siebie po odbiór nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie!
    A te bluszcze chodzą za mną już jakiś czas ;) I oczywiście zawsze zapomnę po nie pojechać :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie w Twojej kuchni :) drewniany napis urzekł mnie bardzo :) lubię połączenie naturalnego koloru drewna z czernią i bielą :)
    Jeśli pozwolisz dołączę do grona Twoich obserwatorów :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marto! Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :-) Zapraszam częściej.

      Usuń
  21. Weszłam po raz pierwszy. I co widzę? To radio w kuchni. Gdzie się takie kupuje? Znalazłam coś takiego co się nazywa BUSH ale jest do kupienia tylko w Anglii. A Twoje cudo skąd pochodzi? Z góry dziękuję za odpowiedź!
    Fajny blog!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wpadłam i oczy mi chodzą po całym Twoim blogu:) I to bym chciała i tamto ohoho, ciekawe co mój mąż na to - wykończę go :) fajne rzeczy tu masz:)

    Jak znajdziesz chwilkę wpadnij do mnie, choc dopiero zaczynam, będę starała się ugościć swoimi postami najlepiej jak umiem:)

    OdpowiedzUsuń