piątek, 11 stycznia 2013

Pokój dziecięcy - inspiracje

Jak już wiecie czekają nas niebawem zmiany :-) Na początek chemy z M. wynieść się z sypialni do "salonu" i stworzyć tam pokój dziecięcy z prawdziwego zdarzenia. Narazie głównie dla Stasienia, a później na spółę z nowym Potomkiem  Rodu :-) Ostatnio przeglądam internet w poszukiwaniu inspiracji. Na Pintereście odleciałam - mogłabym spędzić tam godziny, ale kolejka do laptopa i czas nie pozwalają na zbyt długie wgapianie się w ekaran.
Wrzucam więc to, co najbardziej mi się spodobało.


Bardzo podoba mi się taka forma biblioteczki:





Oczywiście priorytetem są białe meble, jako baza dla "kolaży" dziecięcych zabawek. Nawet Mąż, choć stawiał opory, dał się przekonać :-) Białe łóżko już w drodze, a po meble mamy zamiar wybrać się do IKEI :-) Myślę o serii STUVA, macie jakieś opinie?

Chciałabym kupić dwie takie ławy, jedną z szufladą, a drugą w formie "biurka", do tego szafa na ubrania i dwie wiszące szafki na pierdki.


A tu jeszcze garść inspiracji:





(wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.com)


Mam nadzieję, że choć trochę uda mi się stworzyć podobny klimat... już nie mogę się doczekać :-)


13 komentarzy:

  1. Ja tez uwazam ze biale meble to podstawa. Ye pokoje sa jasne i sama chetnie zamieszkalabym w jednym z nich. Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne :)) Taka biblioteczka jest świetna, kiedyś nawet myślałam o zakupie w ikei takiej półki na talerze - nadawałby się idealnie ;))
    Czekam na dalsze poczynania :)))
    miłego weekendu**

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają nam się podobne rzeczy, też ostatnio chodzi za mną taka biblioteczka, ale ściany nie są niestety z gumy, a przez skosy odpada połowa ścian ;(
    My wciąż jeszcze dzielimy sypialnię z Zosią, ale myślę, że jak pójdzie do przedszkola zaczniemy myśleć o przeprowadzce do salonu ;) Wszystko już praktycznie mamy, tylko trzeba będzie jakieś biureczko dokupić, białe mebelki to świetny wybór, szczególnie przy niewielkich pomieszczeniach :)
    Ściskam cieplutko. Trzymajcie się i wypoczywajcie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piąte od dołu rewelacja. Zresztą wszystkie inspiracje super. Ale, ale czy ja przegapiłam jakąś informację o nowym potomku? ;)
    Ściskam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Kasiu przegapiłaś :-) W czerwsu powiększy nam się rodzinka ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Wszystkie dziecięce, kolorowe pokoiki do mnie przemawiaja...Są słodziaste i wesołe, idealne:)Ciekawa jestem efektu końcowego, bo co do tego, że uda Ci się stworzyć piękne gniazdko dla swoich maluszków to jestem pewna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, mam nadzieję że jakoś wyjdzie... :-)

      Usuń
  6. dla mnie tylko białe meble wchodzą w gre. One sa baza do wszystkich dodatkow, wprowadzaja we wnatrze czystosc, przejrzystosc.

    Pozdrawiam

    www.malachitt.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i kolorowe pokoiki - wspaniałe inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ jestem ciekawa jak pokoik będzie wyglądał po metamorfozie :-)
    Zapowiada się bardzo ciekawie
    Mnie spodobał się pomysł połączenia szuflady z mini biurkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje małe maja teraz białe biurka zrobione przez mężusia ale biały odpada tylko wiosna przyjdzie trzeba inna bejca pomalowac jednak szkraby brudza czy kredki czy farby i tak zostaja plamki ... a ja uwielbiam przegladac ta stronke jest jeszcze wiele podobnych ...
    ciekawa jestem efektu pokoiku pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam i szukam biurka dla mojej sześciolatki, a tu proszę , zainspirowałaś mnie !!! Czy te biurka z Ikei. Świetna sprawa na jakiś czas , ponieważ są niskie, jak dla mojej kruszynki, a potem bdzie dla młodszego. Buziaki, idę szukać biurka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super inspiracje:) Widzę że podobają nam się te same rzeczy....:))))
    Na 3 zdjeciu nasze niebieskie krzesło:))))

    OdpowiedzUsuń