środa, 27 lutego 2013

...dalej nieciekawie

Witajcie. Dziękuję za potrzymywanie mnie na duchu i życzenia zdrowia dla Stasia. Z nim już lepiej, ale niestety nie obyło się bez antybiotyku (w zastrzykach :-( ) Na szczęście dziś był ostatni. Za to mnie "rozłożyło" :-( Leci z nosa, gardło boli i nie mam siły na nic... A na dodatek mogę leczyć się tylko domowymi sposobami. Wybaczcie więc, że nie komentuje i nie udzielam się w blogosferze, ale muszę dojść do siebie. Mam nadzieję, że z każdym dniem będzie lepiej.
Jeszcze raz dziękuję za wsparcie i przypominam, że tylko do jutra można zapisywać się na moje Candy.
Ściskam!

29 komentarzy:

  1. buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykre :(
    Odpoczywaj i wracaj do zdrowia, a jak poczujesz się lepiej zapraszam na CANDY do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz Tobie życzę duuuuużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szybkiego powrotu do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku współczuję;( u Nas przez kilka miesięcy było podobnie - jak nie ja , to Alanek chory, także wiem co to znaczy;( Zdróweczka życzę Wam Kochani;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, nie :( Trzymaj się dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka! Ty sobie zdrowiej spokojnie, a ja się porozglądam tu u Ciebie :) Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrowia zyczę :) trzymajcie się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowka zycze!!! Trzymajcie sie dzielnie. p.s w koncu wiem dlaczego dom jest staniszkowy... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj do zdrowia kochana i nie przejmuj się blogowym światem, na pewno zdążysz nadrobić zaległości:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. DUUUUUżo Zdrówka!!
    Trzymaj się tam dzielnie!
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspolczuje .... :)
    sama jestem mama 14 miesiecznej Oli - wiem co to znaczy ...
    w tym roku odpukac :)
    narazie nic jeszcze nas nie dopadło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdrówka zyczę , kataru nie cierpię , biorę ostatnio acatar w tabletkach i po półgodzinie mam spokój na cały dzień :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  14. to teraz zdrówka Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj współczuję! choróbsko idzie jak domino...

    OdpowiedzUsuń
  16. zyczę dużo zdrowia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Staniszku... trzymam kciukolce i wysyłam mnóstwo energii i życzeń zdrowia... Bądźcie silni i zdrowi <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka pogoda w kratkę i w końcu każdego dopada :(
    Dużo zdrówka, słoneczka, herbaty z cytryną i miodem, a do tego grzanek z czosnkiem, świeżych owoców i kakao pod kocykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wracaj do żywych jak najszybciej:*********
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. witam w klubie choruszkow :(((
    mnie tez cos dopadlo po 2 latach zdrowia... no coz wirusy wirusy!!!
    Duzo zdrowia dla calej rodznki
    pozdrawiam
    Aga :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Agniesiu kochana zdrówka życzę i zapraszam do mnie. Zaczęłam w końcu coś tworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przede wszystkim zdroweczka dla Was kochana !!!
    Wiosna na horyzoncie, będzie już tylko lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojojoj, wiem coś o tym, jak się jest chorym i chciałoby się szybko dojść do siebie, a niestety tylko domowe sposoby można stosować. Trzymam kciuki, żeby się jak najszybciej poprawiło! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń