środa, 6 lutego 2013

Giveaway :-)

Za oknem szaro buro, wiec zapraszam na coś słodkiego :-) Pastelove Candy na poprawę humoru. Do wygrania dwie miętowe miseczki w groszki i girlanda w pastelowych kolorkach uszyta przeze mnie. Reguły jak zwykle:

  • zostaw komentarz pod tym postem
  • zamieść u siebie na blogu banerek ze zdjęciem i linkiem do mojego bloga
  • dołącz do osób obserwujących mojego bloga (będzie mi bardzo miło)
  • osoby bez bloga zostawiają @



Wszystkich chętych zapraszamy do zabawy :-)

243 komentarze:

  1. Czyżbym była pierwsza?
    Miałam te miseczki na oku, ale miały jakiś skazy, więc odpuściłam kupno. Były też różowe i niebieskie. Na girlandę też już mam miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jestem jako pierwsza- dzisiaj po raz pierwszy odkryłam Twój blog a tu zaraz candy :) może los się do mnie uśmiechnie ;)i coś wygram :)
    Bloga nie prowadzę ale bedę stałą bywalczynią
    Pozdrawiam,

    Agata
    tomiabi@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm miseczki bardzo chętnie stanę w ogonku. I info nie dodaje bloga do obserwowanych, bo mam Twojego bloga w pasku bocznym u siebie (w blogach które poczytuje)
    pozdrawiam cieplutko
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią stanę w kolejce po tak urocze miseczki :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj odkryłam Twój blog i oczywiście dołączyłam do obserwujących, a tu dziś taka niespodzianka:)pozdrawiam

    plakomiec10@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Staniszko,rzadko biorę udział w candy, ale Twoje cukierasy są tak piękne,typowo wiosenne, kolory i wzory cudne, że ustawiam się w kolejce:)Fotka z linkiem już wisi na moim blogu. Pozdrawiam (WAS:) serdecznie:)Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszę się i ja po te cuda , girlanda taka od dawna mi się marzy ,
    pozdrawiam serdecznie.
    nowika6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielka przyjemnością zapisuję się na Candy.
    Te miseczki idealnie pasują do moich identycznych tylko że beżowych.
    A girlanda będzie idealna w pokoju Olki:))

    patti3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęściu należy dopomagać - więc zgłaszam sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Część, mam urlop i trafiłam do Ciebie przez Domowy zakątek. Przeczytałam bloga i miło mi będzie dodać go do listy moich ulubionych. Fajnie poznać kolejną, pozytywnie zakręconą na punkcie dziecka, domku osobę. Pozdrawiam. Ila

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzę o takich miseczkach, a tak cudnej girlandy nigdy nie miałam, więc się zapisuję!!! apfrackowiak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny komplecik, jak najbardziej biorę udział w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności :) Ustawiam się w kolejce.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam jestem nową czytelniczką ale zostanę na dłużej:)pozdrawiam ciepło:) ulicazielona.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. o jacie!:) no z miłą chęcią się ustawię i cierpliwie będę czekać na losowanie:))) cudne rzeczy nam chcesz oddać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. prezenty najpiękniejsze na swiecie - cudna girlanda i miseczki pasujące do moich kropkowych naczyń! staje w kolejeczce licząc na szczęśliwy los :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam tu dziś pierwszy raz i nie mogłam się oderwać od przeglądania postów. Jeszcze sporo mi zostało, ale bardzo mi się u Ciebie podoba. No i miseczki i girlanda miodzio - 100% moje klimaty :)
    Pozdrawiam,
    Gu z gu-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fanki wszelakich miseczek i girland czyli mnie nie moze tu zabraknąć :))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście zapisuję się na listę oczekujących. Skorupek w kropeczki nie mogłabym przegapić.
    Pozdrawiam cieplutko.
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A co tam,zaryzykuję,może mi sie poszczęści bo bardzo podobają mi sie Twoje prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam pastele i z miłą chęcią ustawię się w kolejce bo miseczki są Boskie!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też chętnie przyłączę się do zabawy. Miseczki w kropeczki bardzo by się przydały w wiosennej kuchni.
    Pozdrawiam Was gorąco :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. wpisuję sie po ten pastelowy komplecik, Gosia z homefocuss.blogspot.com a do mnie zapraszam na serię walentynkowych postów

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny komplecik. Chętnie przygarniemy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce i ja, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo polubiłam twój blog i chętnie ustawiam się w kolejce:)
    Eva z http://pyrowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. oj piękne! ustawiam się grzecznie w kolejce, czekając z nadzieją na losowanie :)
    pozdrawiam, Kaja

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne te miseczki, aż mi ślinka cieknie na samą myśl że mogłyby być moje. i zapraszam na mój blog raczkujący.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej. Jestem po raz pierwszy u Ciebie na blogu. Trafilam tutaj z Bialego Malego domku (My Little White Home). ;-) Ale z pewnoscia nie ostatni. :-) I z checia ustawie sie w tej dluuugiej kolejce po te sliczne mietowe miseczki.
    Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wrazenia zapomnialam dodac maila: kasiareenberg@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Staję w kolejce, bo kocham pastele :)
    Dołączyłam do obserwowanych, piękny blog ;)
    przy okazji zapraszam na konkurs urodzinowy do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miseczkami się chętnie zaopiekuję a i girlandę czule przygarnę:) najlepiej od zaraz:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście, że jestem chętna i grzecznie ustawiam się w kolejce;)
    Pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  34. oja oja nie dość że miętowe to jeszcze groszkowe!:D piękne są, i miseczki i girlanda:) staję do kolejki. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Może tym razem mi się poszczęści :)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przyłączam się do zabawy katarzynagdynia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne miseczki, idealne do płatków z mlekiem na miły początek dnia...
    Spróbuje szczęścia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne drobiazgi. Takiej okazji nie przepuszczę i ustawiam się grzecznie w kolejkę.
    Pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
  39. Również się dołączam. A banerek wisi w Zabawach po prawej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy, może tym razem los się do mnie uśmiechnie i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten kolor, po prostu cudeńko:)Mój ulubiony:)już umieszczam banerek i dołączam się do kolejki:)i ta girlanda...już widzę ją oczyma wyobraźni w moim oknie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale cudności,oczywiście,że sie zapisuje;)

    OdpowiedzUsuń
  43. piekne miseczki ;)mateuszdrab20@gmail.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. boskie miseczki...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. cudne! zapisuję się i blog obserwuję :)

    ab.pacuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję się z przyjemnością :)))))

    OdpowiedzUsuń
  47. oo i ja spróbuję swojego szczęścia :) bo lubię tu bywać :)
    daniela20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. No piękności u Ciebie! Oczywiście, że się dopisuję i zostaję u Ciebie :) Też mam bzika na punkcie pięknych wnętrz! Pozdrawiam myloveshabby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. No nie, kolo takich cukiereczków nie można przejść obojętnie. Staję i ja grzecznie ściskając kciuki na szczęście:)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie wezmę udział w candy :) będę tu z przyjemnością zaglądać :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  51. Ooooooooo! Aż się zapowietrzyłam :D
    Żebym wygrała, żebym wygrała :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. No nie wierze! Niedawno pisałam że mam takie miski, a one u Ciebie. Tylko ja mam w innych kolorach ale to ta sama parafia:) Marzę by wygrać bo u nas nie ma niebieskich:(

    http://oneroomflat.blogspot.com/2013/02/sweet-home-for-pure-and-simple-living.html

    Zobacz moje kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  54. To chyba najpiękniejsze miseczki, jakie widziałam:)
    zapisuję się do zabawy, obserwuję jako sylwia labedz, a mój email:sylwialabadek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Super nagrody, zapisuję się
    Zapraszam równiez na moje candy jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ja rowniez ustawiam się w kolejce.
    aga_agunia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. pastelove love zakochałam się :)) staje i ja :))

    OdpowiedzUsuń
  58. i ja też staję w kolejce po takie cuda :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne <3 oczywiście też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się! :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Spora kolejka :) kaasaii66@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Jestem i ja... a u Ciebie tak cudownie, że już tu zostaję! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się i ja :)
    Niestety nie posiadam bloga :/
    obserwuję jako: asiaaa8
    mail: asia_gebauer@tlen.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam,
    spróbuję szczęścia w Twojej zabawie. Nieśmiało zapraszam także do udziału w moim candy
    http://lamiacasa24.blogspot.com/2013/01/moje-pierwsze-candy.html
    Będzie mi bardzo miło :)
    Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Przyznaje bez bicia, zostałam tu zwiedziona miseczkami, prosto od Scraperki... No piękne, i mietowe, i w kropy, wlasnie takich szukam! ;)... w sam raz na jakies mleczne sniadanko. Zaraz się rozejrzę u Ciebie. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Uhhhhh....ale się zrobiło pastelowo!!!! Aż się wiosny od razu zachciało:D Co prawda kolejka długaśna i pewnie jeszcze się rozciągnie jak guma w majtach ale co tam....dla takich cukierasów warto i stanąć na końcu świata:D

    Pozdrawiam cieplutko:D

    OdpowiedzUsuń
  68. Ależ cudeńka, ustawiam się w kolejce bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne te miseczki, na wiosnę robię generalny remont kuchni (odnawianie mebli, a raczej postarzanie) i te miseczki bardzo by pasowały. Ustawiam sie zatem w kolejce. Stasiu i Franuś - brzmi super- gratuluje drugiego chłopca, ja też mam dwóch: Franka i Witka, wierz mi, że to się świetnie sprawdza. Wszystkiego dobrego i zapraszam na mojego bloga. Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczne candy, chętnie staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam, z przyjemnością dołączam do zabawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Też stanę do kolejki na takie cudne candy:)
    Obserwuję, linkuję:)
    bajkowechwile.blogspot.com

    bajkowechwile@gmail.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Na prawdę cudowne prezenty!
    Na pewno będę obserwować!
    Serdecznie pozdrawiam,
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Wspaniały blog, chętnie wezmę udział w CANDY:)
    I zapraszam także na CANDY u mnie:
    http://uwielbiamczarowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. ach ajkie ślicznosci to ja sie ustawaim w kolejeczce pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  76. chętnie dołączę do candy:)

    OdpowiedzUsuń
  77. O matulu! Groszki, kropki, mięta i girlanda :) Brzmi cudnie i tak samo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się ;-) metka22@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Oj chciałabym, chciała :)
    Zapisuję się na te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Sliczności, piękności dla mnie proszę :))) kartkowe-variete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. oesusku, jakie one są piękne!
    zgłaszam się! :) lanthe@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  82. Same śliczności, jeśli pozwolisz, stanę w kolejce. :) Idę dokonać reszty czyli banerek itd. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczne rzeczy rozdajesz, zatem ustawiam się !!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie pogardzę:) joanna-h@o2.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. Jakie cuda pastelowe !! Piękne ! Obserwuję, umieszczam baner i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  86. Wpisuje się w przeróżne konkursy, ale wciąż bez powodzenia. Może tym razem mi się uda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. I ja z ogromna chęcią się do zabawy przyłączam :D
    Pozdrawiam...Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. O Boże!Jakie cudowne miseczki w kropeczki. No urocze! Chcę w nich jesć moją jaglankę :)
    Zgłaszam się tym samym i zapraszam do mnie:
    http://lepetitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. To coś dla mnie - uwielbiam takie kolory i wzory - mój klimat.
    Zgłaszam się.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. nie widać końca w tej kolejce :) ale spróbować trzeba :)))

    OdpowiedzUsuń
  91. Super candy zorganizowałaś, już jestem szczęśliwą posiadaczką takowej girlandy, ale na miseczki chętnie się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  92. super prezenty przygotowalas z checia ustawiam sie w kolejce http://swiatkasiuleczki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  93. naturalnie nie mogłabym przegapić takiej okazji, staję w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  94. fu myśli: dlaczego ja wcześniej nie byłam u Staniszki??? SKANDAL!
    Gupja fu ;)
    Nie pogniewam się, jak los nie pokaże na mnie palcem przez też głupotę.
    A uśmiechnę pod wąsem ;D jak jednak pokaże.
    Miseczki zostaną na co dzień, a girlanda wspaniale się wpasuje do domku nad jeziorem.
    Może to jezioro przyciągnie dobry los :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Wszystko piękne więc i ja muszę stanąć w tym ogonku :))

    OdpowiedzUsuń
  96. z radością staję w długiej liściew oczekujących

    OdpowiedzUsuń
  97. Zapisuje się po te cuda :):)
    Pozdrowienia :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja również spróbuję;)pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Jak wszyscy się mają na to chrapkę to i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  100. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Ale cuda! wszystkie warunki spełnione :-)

    OdpowiedzUsuń
  102. Z przyjemnością przygarnę te cudeńka:D
    PS: będzie mi bardzo miło, jeżeli weźmiesz udział również w mojej zabawie:
    http://krociutka.blogspot.com/2013/02/zapraszam-na-candy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  103. Oczywiście też się przyłączam i dodaję do obserwowanych :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, blog o rękodziele :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja też chętnie spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Chętnie dołączam! :)

    Pozdrawiam!
    Atmosfera...

    OdpowiedzUsuń
  106. I ja spieszę się zapisać, bo kolejka coraz dłuższaaaaa.....:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja się zgłaszam, może mi szczęście dopisze bo nagroda jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  108. biorę udział:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam się do pieknego candy !
    zapraszam do mnie :
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  110. zgłaszam się:)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Chętnie dołączę do tej długiej kolejki....:))))

    OdpowiedzUsuń
  112. Ja również zapisuję się na długą listę :)
    sajdeczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Bardzo mi milo goscic tu jako obserwator i chetna jestem rowniez na wspolna zabawe
    http://bmoze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Przecudowne to candy!!
    Dołączam się do kolejki

    Buziaki,

    eperkowska@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy,girlanda idealnie wkomponowałaby się w wystrój mojego pokoju,już nie miałabym gołego karnisza;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  116. Piękne miseczki. Zgłaszam się do zabawy, poadrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. też chętnie się przyłączę :d

    OdpowiedzUsuń
  118. śliczności! zapisuję się i staję w ogonku mam nadzieję, że nie na końcu końców!!!

    OdpowiedzUsuń
  119. I 123 jestem ja w kolejeczce za mieczkami :-) pozdrawiam i dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  120. Łapczywość popłaca - człek się połakomi na ładne candy i trafi na świetnego bloga. Win-win ! :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Dzisiaj odkryłam Twojego bloga i na pewno będę tu zaglądała pozdrawiam! i ustawiam się nieśmiało w kolejce :) gosiahk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Jakie cuda.... no grzech się nie zapisać :D
    Więc zapisuję się :)
    Pozdrawiam słodziakowo :*

    OdpowiedzUsuń
  123. Z ogromną przyjemnością zapisuję się na candy:) ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Miseczki są słodkie, chętnie ustawię się w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam ciepło, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  125. Wow! Miseczki pasowałyby do mojego rondelka! Jak ulał! Wyglądają jak z tego samego zestawu! Fajnie byłoby wygrać, więc zapisuje się i przyznam szczerze , że trafiłam tu za tropem Twojego candy ;) Pozdrawiam! p.s. banerek umieszczam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  126. tak nieśmiało stane w tym dlugim ogonku po te skarby :)

    piekny blog- gratuluje :)

    pozdrawiam

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Cudna girlanda i miseczki w kropeczki. Przeboskie !
    Własnie niedawno przemalowałam puszki po kawie na błękitny kolorek, świetnie wyglądałyby razem na kuchennej półce :)

    Może zatem i ja spróbuję szczęścia :)

    Zapraszam do siebie na kreatywny konkurs - ptaszynki czekają :)

    http://sioodemka.blogspot.com/2013/02/wiosenne-candy-moze-bardziej-konkurs.html

    Pozdrawiam ciepło
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  128. Cudowności. Mnie również nie może zabraknąć w kolejce po nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  129. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  130. ...ja tez sie ustawiam w tym ogonku, chetna na te cukieraski :O)
    pozdrawiam cieplo
    ania

    OdpowiedzUsuń
  131. Niebieski góra jak tu nie brać udziału w zabawie, więć dopisuje sie do kolejki :)
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  132. świetne są te miseczki! z chęcią się zgłoszę :)
    agoooooosia@gmail.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Wskakuję do kolejki. Miseczki idealnie pasujące do moich pisanek. Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  134. Fajowe miseczki też się ustawiam i pozdrawiam:) pasiata7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Ustawiam się w kolejce po te cudowne przedmioty. Girlanda jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  136. Dlaczego pastele nie pasują do mojej karnacji? Ach, jeśli to takie piekne kolory, zę aż sama buzia się do nich smieje, a rączki wystawiają, by choć dotknąć :-) Ustawiam się w kolejce i dołączam do Podglądaczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  137. Cudne mięty, jako łakomczuch staję w kolejce cichutko zaklinając szczęście... Pozdrawiam prawie wiosennie, a na pewno miętowo :)
    Zapraszam serdecznie również do siebie, jeśli masz ochotę, na zwariowane nbsp;CANDY PISANKOWE

    OdpowiedzUsuń
  138. Zbieramy atrakcyjne Candy w jednym miejscu :) Twoje należy do grona wybrańców :) Zatem , promujemy je na nowopowstałym fanpage na Facebooku.Ten fanpage powstał po to by w jednym miejscu i na bieżąco, śledzić i mieć newsy o pojawiających się Candy . Natchnieniem Są , Były i Będą Wasze blogi . Wspierajcie nas i piszcie , zgłaszajcie Candy swoje i innych .
    Oczywiście bierzemy udział w Twoim Candy 
    http://www.facebook.com/pages/I-love-Candy/479750742082684
    Zapraszamy dołącz do nas .
    I Love Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Ohh jakie cudowności! Oczywiście i ja próbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Zgłaszam się z blogiem haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. I ja także spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam,
    Ola
    dreamyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Przepiekne te miseczki, kocham groszki :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Piękne miseczki. Zgłaszam się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  144. Kolejka dłuuugaśna, ale nie ma się co dziwić, bo miseczki i girlanda są przepiękne. Przedłużam ogonek.

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  145. Oj końca nie widać ...w kolejce :) Ale grzecznie w niej staję :)
    Pozdrawiam i do siebie zapraszam!
    http://zakatekmoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Ja jeszcze nie posiadam bloga ale coraz bardziej mnie ten świat wciąga tak samo jak ten inspirujący blog. Staję w kolejce : filmowababeczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Choć kolejka jak w PRL-u za kawą :) też się ustawiam, pozdrawiam Magda i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  148. ufffff zdążyłam , więc ....... I ja spróbuje szczęścia :)
    Banerek wisi na http://pracowniaajm.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Ależ piękne, idealne nad łóżko do pokoju córeczki! Obserwuję i w kolejkę się zapisuję!
    Pozdrawiam, kat-sar@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. grazie di cuore un saluto dall'italia

    OdpowiedzUsuń
  151. cudowne słodkości. Nie dziwię się, że tyle osób ustawiło się po nie w kolejce. Ja też chętnie przyłączę się do zabawy. Banerek na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  152. Ale cudeńka! Koniecznie muszę się ustawić w kolejce! Moja Zosia byłaby zachwycona. Pozdrawiam. Monika lobudka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. Piękne, wiosenne kolorki Ustawiam sie w kolejce ;) Pozdrawiam / www.finezja.org

    OdpowiedzUsuń
  154. Ja również dopisuje się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  156. Ustawiam się i ja w kolejeczce(hmm.. czego tu wcześniej nie dotarłam?)Było by miło znaleźć się w posiadaniu takich cudeniek!Uściski

    OdpowiedzUsuń
  157. Uroczy zestawik, w sam raz na powitanie wiosny. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  158. Dłuuugaśna kolejka, a ja na samym koniuszku. Mimo to z nadzieją staję i trzymam kciuki za wygraną. Piękny zestaw. Aldi

    OdpowiedzUsuń
  159. Witam, miseczki urocze, staję z nadzieją w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  160. Obserwuję, podczytuję, czasem komentuję(jak czas pozwoli) - już od dawna:)))
    A na takie słodkości zapisuję się z prawdziwą przyjemnością!!!

    OdpowiedzUsuń
  161. Jakie tu tłumy. Staję na końcu kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  162. witam,chetnie sie dolacze :) jestem chetna!

    OdpowiedzUsuń
  163. Wow, co za kolejka! Ale postać warto:)
    Jestem tu pierwszy raz, ale zostaje na dłużej- cudne miejsce!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  164. Ślinka mi cieknie na te miseczki. Tylko czy sos się uśmiechnie? :)
    http://bzuziolandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  165. ha ha ha... oczywiście chodziło mi o LOS bo sos się do mnie uśmiecha często ;)

    OdpowiedzUsuń
  166. jak tu się nie zapisać - uwielbiam pastele! bieleipastele@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  167. Cudowne pastele! Bardzo chętnie się zapisuję w kolejce, bo oczka mi się zaświeciły na ich widok :)

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  168. śliczności. a kolorki wręcz idealne!
    oczywiście zapisuję się i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Ja też nie mogę przejść obojętnie wobec takiej możliwości wygrania...
    Może szczęście dopisze...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  170. spróbuje szczęścia i zgłosze się do zabawy:
    obserwuje jako: mysza
    baner na moim blogu:http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  171. Cudowności!!! Od razu poczułam wiosnę :)
    Ustawiam się więc grzecznie w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  172. Witam serdecznie :) Moje klimaty, jestem oczarowana tymi kolorami!!!
    Pozdrawiam
    http://basiaart74.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  173. Piękne rzeczy, więc chętnie przygarnę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  174. Podpisuję się rękami i nogami i ustawiam się w kolejce po te cuda!

    Zapraszam do mnie na kawkę: zabiestopki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  175. Piękne cudeńka :) ustawiam się w kolejce w samym ogonku ;) alle-snupiki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  176. love love pastelove ;)
    KOLEJKA DŁUGA,ALE...MOŻE MI SIĘ UDA! USTAWIAM SIĘ I CZEKAM NA SZCZĘŚLIWE ;) LOSOWANIE,
    POZDRAWIAM,
    MONIKA
    monika@diaus.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. Kolorki w sam raz do mojej kolorowej kuchni :)Przyłączam się..
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  178. staję w tej kolejce po śliczności

    OdpowiedzUsuń
  179. oo jakie piękne! Zgłaszam się :))
    z milą checia przygarne owe cudeńka <3
    uwielbiam miętowy.. więc jestem nimi kompletnie zauroczona *.*

    zostawiam e-mail : aleksandrapawlowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  180. fajne groszkowe candy :)))
    staję w kolejce... do śniadaniowego musli ja znalazł :)))
    pozdrawiam
    Aga :)))

    OdpowiedzUsuń
  181. Dopisuję się i ja. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  182. Zgłaszam się również! ;)

    OdpowiedzUsuń
  183. Witam serdecznie. Zapisuję się na Pani candy, bo bardzo podoba mi się ten zestawik, girlanda pasowałaby idealnie do mojego nowego pokoju (nareszcie własnego, a nie z bratem!). Miseczki idealne na śniadanko na tarasie, oczywiście ulubione płatki z mlekiem smakowałyby w nich jescze bardziej :)Pozdrawiam http://szycie-i-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  184. A najfajniejsze to jest to że miseczki są stylizowane na stare;) staję w kolejce po ten zestawik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  185. I ja się zgłoszę :) A właśnie miałam rozejrzeć się za miseczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  186. fajnie byłoby coś wygrać - dlaczego nie candy u Ciebie :) o tym, że miseczki słodkie a girlanda ..... nawet się nie rozpisuje bo to oczywiste!
    pozdrawiam - nowa obserwatorka
    kati958@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  187. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  188. Nie będę oryginalna jak napiszę, że miseczki i girlanda są prześliczne:)Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce z nadzieją, że szczęście uśmiechnie się do mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  189. Ja rowniez z wielka checia ustawiam sie w kolejce. Miseczki jak i girlanda sliczne;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  190. Ojojoj.. długa ta kolejka:/ Aż mi nogi ścierpną;)

    OdpowiedzUsuń
  191. Zgłaszam się :)

    Mail: urok.foto@gmail.com
    las-roznosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  192. Cudowne :)
    Zgłaszam się!
    86paulina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  193. No nie mogę nie ustawić się w tym długaśnym ogonku... no nie mogę :) wiosną pachnie, wiosnę czarujesz i oby Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  194. Zgłaszam się:)
    baner dodalam na fraglesik.blogspot.com i obserwuję jako fraglesik :)

    OdpowiedzUsuń