niedziela, 3 marca 2013

Jestem, żyję i podaję wyniki Candy

Dzięuję Kochani za wszystkie życzenia zdrówka! Melduję, że czuję się już trochę lepiej, choć dobrze nie było... W końcu dostałam antybiotyk, bo straciłam głos i "rzuciło" mi się na ucho :-( Dzięku Bogu, że moja lekarka nie zbagatelizowała sprawy i przepisała mi antybiotyk, który można brać w ciąży. Wzięłam już 4 dawki i zaczynam widzieć poprawę :-) No, ale dobra "co nas nie zabije to nas wzmocni"! Teraz tylko zbierać siły i czekać do wiosny, która już powoli się do nas wybiera... Czuć to, prawda?

Nie przedłużając chciałam podać wyniki mojego wiosennego Give Away :-) Ogromnie zaskoczyła mnie liczba chęntych - 230 osób (uwzg. podwójne i usunięte komentarze). Normalnie czad! Dzięki temu dzowiedziałam się, że jest nas naprawdę dużo w blogowym świecie :-) A więc przchodząc do konktretów moje Pastelove Candy wygrywa nr 137 (wylosowany przez mojego młodszego brata), czyli:

burana25, która napisała:
Dlaczego pastele nie pasują do mojej karnacji? Ach, jeśli to takie piekne kolory, zę aż sama buzia się do nich smieje, a rączki wystawiają, by choć dotknąć :-) Ustawiam się w kolejce i dołączam do Podglądaczek :-)


Kochana, gratuluję i czekam na @


A ja teraz lecę popatrzeć co u Was ciekawego :-)
Ściskam!

40 komentarzy:

  1. Zdrowiej kobieto, zdrowiej, a zwyciężczyni zazdroszczę i gratuluję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowka zycze i gratuluje cukierasow zwyciezczyni!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłą zabawę, gratuluje zwyciężczyni i pozdrawiam wszystkich uczestników!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrowia życzę, wychodzące słońce na pewno w tym pomoże!
    I gratulacje dla zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrówka życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka! :) Antybiotyk+wiosna=wszystko będzie dobrze! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. dbaj o siebie i zdrowiej :)
    gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, dziękuję za zabawę, życzę jak njaszybszej i najpiękniejszej wiosny. =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka dla Was!
    Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj szkoda, jaka szkoda że to nie ja, takie cudeńka były do zagarnięcia:)))
    Ale to nic, może innym razem? Teraz cieszy się ktoś inny...GRATULUJĘ!!!
    I zdrówka Ci życzę, a na bloga będę na pewno zaglądać bo jest bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje i dziekuje za zabawe :)
    zdrowiej Kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko trzymaj się ciepło i zdrowiej!!!Dobrze, że już czujesz się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz zdrowka kochana!
    No i gratuluję szczesciarze !

    OdpowiedzUsuń
  14. wow rzeczywiście niezła ilość! gratuluję zwycięzcy , a Tobie Agnieszko dziękuję za zabawę:)))
    buziaki:*** wracaj do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję... zdrówka Staniszko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Zdrówka życzę i... oby do wiosny!!!

    Pozdrawiam,
    sajdi

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Życzę zdrówka i wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla szczęściary i zdróweczka dla Was;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Szczęściary! Dziekuję za zabawę i zapraszam w wolnej chwili do mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla zwyciężczyni, a dla ciebie dużo zdrówka. Ewa z Pyrowego Zakątka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! a Tobie życzę powrotu do zdrowia:)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla zwyciężczyni:)Dużo sił i zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, że czujesz się lepiej. Pytałaś o pufkę, którą mam w pokoju. Jeśli chodzi Ci o tą jasną to ta, którą kupiłam kilka lat temu i teraz zrobiłam na szydełku pokrowiec. Jeśli pytałaś o tą ciemną, która stoi przy kanapie, to kupiłam ją razem z sofą.
    Pozdrawiam serdecznie :))
    PS Gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje :) i dziękuję za zabawę:)

    Dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przede wszystkim ZDROWIA!!!! I wiele, wiele sił :-) No i dziękuję!!!!! Bardzo mi poprawiłaś humor :-) Nawet nie wiesz, jak bardzo :-) dzisiaj w pociągu, zapomniałam bagazu, który pojechał w siną dal :-) Cały wielki plecak z zawartością :-) Na swoją obrone, mam tylko tyle, ze jestem zakochana i nie myslę zbyt trzeźwo :-) Zatem widzisz, jak dobrze na mnie wpłynęłaś? a przynajmniej na stan moich nerwów i samopoczucia :-))) Uściski dla Brata :-) Zaraz mailikiem wyśle namiary na siebie i jeszcze raz, wielkie, szczęśliwe: HURRRRRRAAAAA!!!! :-) Dziękuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzieki za zabawe, i zycze duzo zdrowia. Pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  28. Duuuzo zdrowia życzę :)
    Gratuluję wygranej :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i dziękuję za zabawę! Dużo zdrówka! Buziaki wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę dużo zdrówka:)
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. trafiłam na Twojego bloga wczoraj i zgadnij co - w 1 (słownie: j-e-d-e-n) dzień przeczytałam całego. Piękne to Wasza mieszkanko:) w ogóle radość, pasja tworzenia i miłość aż biją od tego bloga. Na pewno od dziś będę zaglądać tu regularnie w poszukiwaniu inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję za miłą zabawę, no i duuuużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń