piątek, 15 marca 2013

Kapibara


Witajcie w piątek! Jeszcze raz dziękuję za tyle miłych komentarzy dotyczących Stasiowego pokoju. To naprawdę uskrzydla :-).
Dziś chciałam powrócić do mojej wygranej w Scraperkowym candy.  Mowa tu o bonie, który dzięki Ani i Agacie ze sklepu Kapibara daje mi możliwość posiadania jakiegoś designerskiego gadżetu. Kapibara to sklep, gdzie w jednym miejscu znajdziecie artykuły takich firm jak duńskie Broste Copenhagen czy skandynawskie Blafre, OiSoiOi i Kauniste. Od teraz światowy design może być dostępny w naszych domach. Wiem po sobie, że nie zawsze fundusze pozwalają na zakupy designerskich dodatków do domu, ale raz na jakiś czas móc zakupić cudo, takie jak:






Te surowce, wzory, kolory, a przede wszystkim skandynawskie wzornictwo! To jest to, co Tygryski lubią najbardziej :-)
Długo nie mogłam zdecydować co wybrać. Zwyciężyła taca z „Golasami”. A dokładnie ze słynną parą Blossom i Bill autorstwa Sandry Isaksson. Już nie mogę się doczekać, kiedy znajdzie się w mojej kuchni…



A później może do kompletu:



(Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.kapibara.com.pl)

Zaglądajcie na stronę  i fanpage Kapibary, co rusz pojawiają się jakieś zniżki i nowości. Polujcie na kupony i bierzcie udział w Candy (Obecnie u Agutka z pretty pleasure można wygrać boski plakat z rogaczem właśnie z Kapibary). Jestem żywym przykładem, że warto brać udział w tego typu zabawach :-)
Ściskam i lecę odpalić maszynę do szycia!





27 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, same cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Taca jest obłędna.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Cudowności w Kapibarze i masz trudny wybór, tyle pięknych rzeczy :)
    Ciekawa jestem Twojego wyboru :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marciu, właśnie tacę z Golasami wybrałam :-)
      Ściskam!

      Usuń
  4. Ależ mnie skręca...ostrzyłam sobie ząbki na tą wygraną:)))
    Ale gratuluję Ci serdecznie, koniecznie pochwal się co wybrałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi najbardziej w oko wpadły kubki z domkami i poszewka z gałązką :)
    ciekawa jestem w jakiej stylizacji wykorzystasz tace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włąśnie kubki i poducha rywalizowały z tacą :-) Jednak Golasy zwyciężyły :-)

      Usuń
  6. Taca super, a u Agutka juz stoje w kolejce
    milego weekendu
    ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje , taca tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana świetny wybór!:) taca jest czadowa i pamiętam , że podczas konkursu wiele osób się nią zachwycało:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to dzięki Tobie... Dziękuję raz jeszcze :-)

      Usuń
  9. Gratuluję, a taca świetna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję, taca świetna. Mi bardzo przypadły do gustu kubeczki z wieczkami, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też o tych kubeczkach myślałam... :-)

      Usuń
  11. Super, gratuluję, oj maszyna odpalona Aga będzie szaleć i tworzyć jakieś cudeńka, już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się trochę poszyć :-) Pokażę jak będzie gotowe... Dziękuję, że we mnie wierzysz Gosieńko :-) Ściskam!

      Usuń
  12. Najbardziej podoba mi się poduszka z drzewem,jest super! :)...i gratuluję wygranej :))))
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej i wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!Świetny wybór taca jest mega!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wybór. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś do mnie nie przemawia to wzornictwo. Ale najważniejsze, że tobie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. same śliczności a te kubeczki sa pzreśmieszne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń