wtorek, 12 marca 2013

Otwieramy drzwi...

Koniec narzekania. Koniec poddawania się choróbskom. Idziemy do przodu z uśmiechem i zaczynamy działać! Jesteśmy już ze Stasiem kompletnie zdrowi, chodzimy na spacerki i nie dajemy się pogodzie za oknem. Z optymizmem wstajemy każdego dnia bo przecież wiosna w końcu przyjdzie! Prawda?!
Postanowiłam nie czekać już dłużej i pokazać efekty naszej pracy nad pokojem dziecinnym. Teraz Stasiowym a w przyszłości na spółkę z Frankiem... To jedziemy...










My jesteśmy bardzo zadowoleni. A Wy co sądzicie?
Ściskam i dziękuję za życzenia zdrówka :-)

43 komentarze:

  1. Fajny chłopięcy pokoik Wam wyszedł:)))
    Mebelki funkcjonalne, jak widać na załączonym obrazku...a dodatki ocieplają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pokoik. Właściciel pewnie bardzo zadowolony.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Staniszko kochana cieszę się, że już po chorobie. Ja nadal walczę:)
    pokój fantastyczny! plus za białe meble:))) uwielbiam
    ta girlanda dodaje uroku i bardzo podoba mi sie ta deszczowa chmurka i gwiazdka:)
    dobrego wieczorku:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pokoik :) I nawet widzę jaką piękną pufkę wydziergałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam!!
    cieszę się już jesteście "wyjściowi"!! nadal życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowy!!! Wszystko ma swoje miejsce :) Dekoracje i obrazki pierwsza klasa :) Staś musi być przeszczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napracowaliscie się....
    Urokliwe są te poleczki z ksiazeczkami ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jest! Iście męski :)
    Tor dla aut wpadłby w oczy moim chłopakom ;)
    Mieliśmy kiedyś ten sam dywan z Ikei, ale teraz nie ma już miejsca na niego. Lubiłam go...łatwo się prał itp.
    Zdrówka życzę, niech Was nie opuszcza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pokoik. Bardzo lubię biel i kolorowe dodatki. Widać, że mieszka w nim mały facet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pokoik! :))
    Bialy kolor to dobre tlo dla wszystkich kolorowych zabawek (i nie tylko:)
    Ja tez zbieram sie do napisania posta o pokoju mojego Tomka, pokoj Kubusia w trakcie planowania.
    Pozdrawiam i zycze zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny pokoik, a półeczki z książeczkami są super. Podobno są niesamowite kolejki u lekarzy. Taki czas na rożne choróbska. Dobrze, że u was już wszystko w porządku. My z Majeczką się nie dajemy. Pozdrawiam
    Ewa z Pyrowego Zakątka

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokoik wyszedł rewelacyjnie, Staś na pewno jest z niego dumny, a w przyszłości i drugiemu synkowi z pewnością się spodoba:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba pokoik chłopaków.Jest taki jasny,czysty i bardzo optymistyczny.A przy tych mebelkach będziesz mogła zmieniać kolorystykę i styl wraz z ich wiekiem:))Pięknie to wszystko zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie zagospodarowana przestrzeń. Jest miejsce dla wszystkich potrzeb nałego chłopca. Ja mam te mebelki u córki, ale już planuję, że przeniosę je do pokoju syna.
    Masz u mnie wyróżnienie więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokoik stworzony dla chłopaków... barwo!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. hoho, nawet kącik biureczkowy ma :)))) No super :))) Dobrze, że ma tyle szuflad, bo zabawki to istna makabra... ;P NIe żebym miała coś przeciwko zabawkom, o nie, uwielbiam je, ale utrzymanie porządku w chłopięcym pokoju u nas graniczy z cudem, a on rzadko ma miejsce ;P

    Wykorzystuję też dużo koszyków, pomalowałam farbą do drewna i są niezwykle urocze i praktyczne :))

    Świetne te obrazki na ścianach :)) A! czy ja widzę tam schowany dziergany puf??? Czemu taki schowany?? Ma w sobie tyle uroku :)))
    Ściskam mocno:** Miło, ze znów jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś! Tak, tak dobrze widzisz :-) To mój puf, nie jest schowany, to po prostu jego miejsce, żeby był zawsze pod ręką. Głównie ja z niego korzystam przy Stasia biurku, kiedy razem "tworzymy" :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Ale ładny :-))) Niech synkowi się dobrze mieszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy:)jasny i przestronny:)pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej chlopaki, wasza Mama to prawdziwy dekorator wnetrz!!! ;o) slicznie, konsekwentnie i w podstawowych barwach!!!
    pozdrawiam cieplutko z zasniezonego burscheidu
    ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się że znów jesteś i już w formie. Pokoik mega mi się podoba, wszystko dopracowałaś w szczegółach. A Stasio jak podrósł, wow. Rosną te nasze dzieciaczki jak szalone, aż się nie mogę doczekać jak będziemy robić pokoik dla Zosi.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, inspirujący pokoik :)
    Fajnie, że jesteście już w formie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pokoik, i urocze zdjęcia na ścianie:-) Ale najfajniejszy oczywiście mały Mężczyzna:-)
    Pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny pokoik,wszystko dobrane ze smakiem :-)
    Pozdrawiam,
    Milka

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjny pokoik:) jaj z jakiegoś katalogu :) taki pokój to chyba każdy mały chłopiec by chciał mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny pokoik, bardzo w moim guście :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ten pokój, jeszcze takiego nie widziałam, nie jest oklepany jak to zazwyczaj bywa w pokojach dla chłopców.

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi się podoba, pokój będzie rósł razem z synami. Nie sądzę byś musiała robić jakieś mega remonty, bo meble wykorzystają nawet jak podrosną. Zresztą pokoik wesoły, kolorowy i co najważniejsze edukacyjny, jest miejsce do pracy, skrzynka na zabawki i moje ulubione skrzynie ODDA (które mam w przedpokoju)sprawdzają się w każdej sytuacji. BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda rewelacyjnie. Lubię jasne dziecięce pokoje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny pokój. Chmurka na ścianie mnie urzekła :)
    Jak dobrze, że już zdrowi. A my znów siedzimy w domu... 4 dni w przedszkolu i znów się zaraza przyplątała :(

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  30. pokoik cudo a to pudełeczko na kredki rewelacja pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie! kolorowo i przytulnie!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pokoik śliczny! A chmurka skradła moje serducho;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję wszystkim za pozywtywne komentarze :-) Bardzo, bardzo mi miło :-))) Staś rzeczywiście zadowolony z pokoju i bardzo lubi tu przebywać. Meble i rozmieszczenie są bardzo praktyczne - sprzątanie zajmuje kilka chwil:-) Naprawdę. Chmurkę zrobiliśmy wspólnie ze Stasiem, tzn. Staś asystował. To kolorowy blok techniczny i taśma dwustronna - proste, a jaki efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pokoik. Jasne kolory, dużo miejsca do zabawy i łatwy dostęp do zabawek z wysokości dziecka. Bardzo mi się podoba. Może to dzięki tym jasnym kolorom, ale wydaje mi się dość duży. Moj Stasinek musi zmieścić się na mniejszej powierzchni, a przy zabawie jest to bardzo trudne :) Gratuluję projektantom ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ps. Pisząc o łatwym dostępie do zabawek miałam na myśli skrzynki na ziemi i kreki na ścianie. Ten ostatni patent chciałam zastosować u siebie, ale jak na razie kredki siedzą w koszyczku od babci - babciom czasem trudno odmówić ;)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny pokój! a pomysł z pojemnikami na ołówki itp...super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pokój..szczególnie plakat z jabłkiem i niedźwiadkiem mi się podoba:))))Skrzynię-szufladę taką też mamy ale na jakiś czas bedzie na strychu...gdy opuścimy pokój pewnie wróci:)

    OdpowiedzUsuń