piątek, 22 marca 2013

Takie małe DIY i nowe łupy-skorupy

Takie jaja wymyśliłam - gazeta, klej do drewna, motyw zajączka i żółt tasiemka. Wykorzystałam głównie wydmuszki i kilka jaj styropianowych, czyli recykling na całego:-)



Z ozdobami Wielkanocnymi skromnie, bo na Święta jedziemy do rodziców. A po za tym jakoś pogoda mnie nie nastraja...

Zmajstrowałam też takie skromne domki na półeczkę do przedpokoju. Kawałek listewki, "udydłałam" za pomocą piłki, maznęłam na biało i do tego markerem zrobiłam detale. Prosto, a efekt zadowalający :-)




A na koniec moje nowe łupy-skorupy :-) Długi półmisek na bagietkę czosnkową (tak sugeruje nazwa :-) i turkusowe talerzyki w romby. Lubię to!




Pozdrawiam z mega brzucholkiem przed sobą :-)


76 komentarzy:

  1. Super pomysł z tymi jajkami, recykling na całego:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne domki:) Mnie też pogoda nie nastraja świątecznie... Marzą mi się pastele i kwiaty w wazonie, ale nosa nie chce mi się z domu wystawiać;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci wyszły te jajeczka. Wcale się nie dziwię, że nie masz nastroju na świąteczne dekoracje. Do mnie też nie dociera, że Wielkanoc już za tydzień. Niby jajka wiszą, zając na stole stoi, ale to wszystko. Mam nadzieję, że zachce mi się jeszcze coś pokombinować bo dzisiaj to naprawdę jest totalne dno.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti, będzie dobrze, musi być :-) Chociaż faktycznie jakoś nastroju świątecznego brak...

      Usuń
  4. Czasami takie najprostsze rzeczy są najfajniejsze, jak dla mnie bomba, zapraszam do mnie na wianek wielkanocny Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu :-) Byłam - wianek cudny

      Usuń
  5. świetne !!! dziś wpadłam do kilku sklepów "domowych " i wszędzie pospolite i oklepane jaja - nuda , Twoje by wśród nich zrobiły karierę :) pozdrawiam i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo domki fajniusie :) Muszę męża namówić, by coś wydłubał to też bym sobie pomalowała...
    Pogoda kiepska, więc doskonale rozumiem...

    No to głaski dla brzusia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe pozdrawiam szczególnie brzucholek! U mnie więcej dekoracji ale jeszcze nie ma blogu. Fajne rzeczy wymyśliłaś. Buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu brzucholka :-)

      Usuń
  8. Jaja świetne, coś z niczego i eko !!!
    Domkie rewelacyjnie się prezentują.
    ceramika śliczna i piękne kolorki, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie lubię takie eko z niczego :-)

      Usuń
  9. Pomysł z jajkami niesamowicie mi się podoba :))) Mnie jakoś pogoda też nie nastraja i uwierzyć nie mogę,patrząc na ten śnieg,że za tydzień Wielkanoc! Chyba śnię...
    Ściskam Ciebie i brzucholek :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie tak mocno :-)))) Dzięki Beti :-)

      Usuń
  10. O matko, rzeczywiście święta za tydzień! a u mnie jeszcze dekoracji brak. w kuchni odkryłam za to ozdobę bożonarodzeniową - czerwone choinki na sznurku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Urzekł mnie ten obrazek z ptaszkami-bardzo ładny. Dekoracje wykonane przez Ciebie pierwsza klasa, wszystko mi sie bardzo podoba. Ucałowania dla kinder niespodzianki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucy :-) Przekażę Franusiowi :-)

      Usuń
  12. Rewelka ;) Wspaniały pomysł na jajka, a co ważne nietłukące, co przy dzieciach i kotach jest bardzo istotne:)) Domki - ach, ech.... :) No i skorupy .... Kobieto! Wspaniały tydzień ;))
    RÓwnie miłego weekendu życzę ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kochana :) jajeczka cudne, ale mnie Twoje domki urzekły niesamowicie :) Przepiękne naprawdę, proste a jakie efektowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się bawiłam w oklejanie jajek, tylko użyłam do tego starą książkę :) Chciałam jakieś badyle z dworu przynieś, żeby te jajka na coś pozawieszać, ale wszystko przykryte śniegiem ;)Świetny ten obrazek z ptaszkami, a Twoje łupy mega fajne, oooo za takim półmiskiem to też musimy się oglądnąć bo bardzo lubimy zajadać się bagietkami z czosnkiem (szczególnie Zosia uwielbia), a talerzyki bardzo skandynawskie.
    Pozdrawiam panią z brzucholem ;) Moja Zosia uwielbia opowieści jak była mała i siedziała u mamy w brzuszku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, pokazuj koniecznie jak Twoje jaja wyszły :-) Coś w tych bagietkach jest bo Saśko też je uwielbia :-)

      Usuń
  15. jajka super- prosty a jaki efektowny pomysl...obrazek z ptaszkami zabieram i w nogi...
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużym powodzeniem cięszą się te ptaszory! Coś w nich jest... :-) pozdrawiam!

      Usuń
  16. Jajka gazetowe bardzo lubię - świetne Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na jajka! Bardzo mi się podoba i te zające - rewelacja...podobnie z domkami...Skorupy naprawdę fajne, ta na bagietę świetna, nie spotkałam takiej:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. witaj,
    jajka superowo wyszły, nastrajają...
    domki zabawne i bardzo dekoracyjne...
    cudny półmisek na bagietkę!!!
    pozdrawiam Aga :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. podziwiam, ze piła wymachiwałaś :) ale domki wyszły Ci boskie :)
    u mnie w tym roku identyczne jaja (ale bez zajączków)
    mchu chciałam, ale sniegu po kolana to moge pomarzyc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo Kochana, nie ma szans na mech :-( Jak tak dalej pójdzie, to śnieżkami będziemy się rzucać w Lany poniedziałek :-) pozdrawiam

      Usuń
  20. Gdzie znalazlas ten sliczny poster z ptakami? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś w necie, ale niestety nie zapisałam źródła :-(

      Usuń
  21. Świetne te domki! A jaka skromna, "udydlałam" i jest :D Też bym chciała "udydlać" dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agula, dokładnie "udydłałam". Wyobrażasz sobie taką z brzuchem co mocuje się z piłką do drewna? Dobrze, że nikt mnie przy tej czynności nie widział :-)

      Usuń
  22. O talerzyku na bagietkę nigdy nie słyszałam, ciekawa rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też. Ale jak go zobaczyłam, to stwierdziłam, że musze go mieć :-)

      Usuń
  23. Wspaniałe pomysły...jajeczka gazeciane zyskały z grafiką i wstążeczką a domki wyglądają cudnie;)) sama próbowałam ze styropianu wyciąć ale o listewce nie pomyślałam;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super pomysł na jajka.Świetny!!!W tym roku już nie zdąrzę ale zrobię takie w przyszłym do pokoju syna.Swietnie tam będą pasować.

    OdpowiedzUsuń
  25. hej kochana:))) jaja są boskie! łupy skorupy jeszcze lepsze, ale te domki i poster z ptakami najbardziej mi się podobają:)))) buziaki dla Ciebie kochana

    OdpowiedzUsuń
  26. Pisanki, a raczej wyklejanki są świetne - super pomysł.
    No i obrazek z ptaszkami też jest świetny, no i talerzyki - ech, wszystko mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam ciepło, bo za oknem mróz -12!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! U Ciebie widziałam też cudnie :-)

      Usuń
  27. Pisanki recyklingowe super!domki skradły moje serce, i chyba zrobię podobne:)ale uwagę przykuł moją plakat z kurczakami-gdzie można taki nabyć?:))Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu plakat druknęłam jakiś czas temuz netu, ale zabij mnie, nie pamiętam skąd :-(

      Usuń
  28. cudne dekoracje. a te domki... takie proste, a takie magiczne. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach, jakie wspaniałości same! Wszystko bym chętnie... może nie zabrała, powiedzmy - pożyczyła :) Ptaki są świetne, jak tylko znajdziesz źródło to koniecznie daj znać - moja siostra lubi wszelkie ptasie motywy i bardzo by się ucieszyła z takiego obrazka. Domki uwielbiam! Ale o tym już u siebie pisałam. Twoje są proste, a bardzo efektowne. Jakbym miała pod ręką sklejkę i piłkę, to poszłabym za Twoim przykładem. No i te talerzyki... Chyba nigdy mi nie będzie dość niebieskości. Zdradzisz skąd? Pozdrawiam Ciebie i mieszkańca brzuszka :)
    Gu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieku Gu :-) Odpowiedzi u Ciebie...

      Usuń
    2. Znalazłam ptaszorki :) Autor: Charley Harper
      Google grafika mi pomógł, a przy okazji znalazłam dużo innych jego grafik, też fajnych :)

      Usuń
  30. no domeczki rewelacja ... jajka cudne ach i te talerzyki zakochac sie w nich mozna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  31. zapraszam do słodkiej zabawy w malinowym niebie :)
    http://malinoweniebo.blogspot.com/2013/03/sodkie-cukierasy.html

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne jajusia :) a półtowy :)misek na bagietkę odlo

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie rewelacja! I domki i łupy-skorupy i jajeczka - miodzio!!!
    Buziaki mamusiu;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczne pisanki, masz świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z okazji Świąt Wielkanocnych:
    miłości, która jest ważniejsza od wszelkich dóbr,
    zdrowia, które pozwala przetrwać najgorsze.
    Pracy, która pomaga żyć.
    Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać
    i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie.
    ILA

    OdpowiedzUsuń
  36. JAJA gazetowe i domki genialne!

    OdpowiedzUsuń