poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Kupione?

I jak tam pufy z Biedry? Kupione? Ja popędziłam z samego rana "obczaić", a później poprosiłam Mr. T o przytaszczenie do domu :-) Łatwo nie było i teraz będę miała "wypominki" (jeśli wiecie co mam na myśli :-) ale było warto. Puf jest bomba! Duży, wygodny, dobry pod nóżki i może z powodzeniem pełnić funkcję podręcznego stolika. Zresztą zobaczcie sami:








Dziś w końcu było dużo słońca :-) Normalnie chodziłam nabuzowana energetycznie i wzięłam się za porządki na balkonie. W końcu wiosna!
Buziole xoxoxoxo

84 komentarze:

  1. Byłam ... ale niestety już nie było :( Spróbuję jeszcze jutro ... będę w pobliżu innej.
    Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! U nas się tak bardzo nie rzycili na te pufy choć wyłożone było tylko 5 sztuk.

      Usuń
  2. U ciebie ładniej się prezentuje niż w gazetce promocyjnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jego wyraźna faktura. Bardzo fajnie się u ciebie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mnie też właśnie w nim to urzekło

      Usuń
  4. Fajny,ale ja do najblizszej biedry mam ...ok. 600 km hihiiiiiii

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ja zwykle zapomniałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Mogę spytać o jego cenę?? bo ja nie na bieżąco jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 99 zł - nie za tanio, ale jak widziałam w necie ile taki puf może kosztować... to w Biedrze okazja! :-)

      Usuń
  7. No u Ciebie wpasował się świetnie! W połączeniu z narożnikiem i poduchami, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie rzeczy,,,świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :-) Taki troszkę skandynawski... pozdrawiam

      Usuń
  9. Właśnie pomyślałam, że muszę do Ciebie zaglądnąć, czy pufa już jest ;) Ja zaangażowałam trzy osoby z rodziny w zakupy (bo sama z Małym siedzę w domu i zmotoryzowana jeszcze nie jestem) i od 7 siedziałam jak na szpilkach na telefon czy są. Dopiero o 9 siostra Męża zadzwoniła, że są wszystkie kolory i wzięła mi turkusową i to był bardzo dobry wybór :) Do tego jeszcze pasujące poszewki i jest fajnie kolorowo. A Mąż sam zapytał czy nie chcę jeszcze jednej (co mnie trochę zdziwiło, bo zazwyczaj mnie tak na spokojnie, ale jednak stopuje z zakupami ;), więc wieczorem zdecydowałam, że jeszcze kupimy beżową. No i dzisiaj rano misję dostała druga siostra Męża, zobaczymy, czy jeszcze coś znajdzie. Trochę to szalone wszystko, ale stwierdziłam, że to i tak okazja, bo nawet zrobienie takiej pufy kosztowałoby więcej (+czas na zrobienie), a one tak mi się strasznie strasznie podobały od jakiegoś czasu, że ta Biedronka to mi z nieba spadła :) Zastanawiam się tylko jak je utrzymać w czystości? W gazetce niby pisało, że pokrowiec jest zdejmowany, ale to chyba ktoś wymyślił, bo już na etykiecie jest napisane, żeby nie prać (no i nie ma jak tego zdjąć przede wszystkim). Pozdrawiam ciepło, w tym tygodniu pewnie też obfotografuję moje pufiska i będą na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę akcja zakrojona na szeroką skalę :-) Na szczęście udało się! Koniecznie pokaż jak się u Ciebie prezentuje. NIe mam pojęcia jak czyścić, też próbowałam dojść jak niby można go prać i też stwierdziłam, że chyba się pomylili :-( Asekuracyjnie wzięłam ciemny ale myślę, że plamy można będzie zaprać np. gąbką z mydłem. Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Bardzo ładne . U Ciebie świetnie pasują :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja się nie załapałam. Będę płakać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam i kupiłam...baaardzo fajne!!!
    Pozdrowionka
    A w "mojej" biedronce jeszcze są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :-) W mojej też :-) Ale szaro-brązowy był tylko jeden!

      Usuń
  13. Specjalnie wyjechałam wcześniej aby zdążyć na otwarcie sklepu i byłam jedną z pierwszych klientek, ciekawe co sobie myśleli o kobiecie nie umiejącej zdecydować się który wybrać kolor o godz 7 hehehe wybrałam beżową;) na razie jest u mamy bo nie mogłam jechać z nią do pracy hihii może dzisiaj uda mi się ją odebrać..:) Jest naprawdę fajowa, a cena jeszcze lepsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się ta beżowa podobała, ale zdecydowałam się na ciemną, tak asekuracyjnie, ze względu na łapki dzieci... pozdrawiam

      Usuń
  14. Ja się nie zdecydowałam choć bardzo mi się podobają bo znam zapędy psich łap i zębów.
    pozdrawiam cieplutko
    karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to są niestety misnusy psiaków w domu :-( Ale to chyba nic w porównaniu z radością jaką dają... :-) pozdrawiam!

      Usuń
    2. Wszystkiego są plusy i minusy ale świadomie zdecydowałam się na posiadanie psów wiec niestety muszę brać je pod uwagę urządzając dom.

      Usuń
  15. Super ta pufka jak super wygląda jako stolik.Naprawdę nie bagatela.Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest w niej fajne, że może spełniać różne funkcje :-) pozdrawiam

      Usuń
  16. Widziałam wczoraj w mojej biedronie ale były tylko takie kolory,które zupełnie nie wchodzą w grę w moim mieszkaniu.Trudno a może i dobrze,bo i tak nie mam gdzie już tego wcisnąć ;)))) za to u Ciebie wyglada super!
    Jaskier pewnie też z tego samego sklepu,co?? Oj chyba i ja się skuszę,bo tak wdzięcznie się prezentuje.
    Tak sobie patrzę,że masz kolorystycznie jak ja...no prawie hihi tylko u mnie więcej gratów ;)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Beti! Jaskier z innego sklepu, bo w biedrze zostały same bidulki :-( Za to puf się dla mnie ostał :-))) Bardzo z mężem pilnujemy, żeby nie zagracić przestrzeni. Szczególnie Mr. T jest przewrażliwiony i odrzuca moje coraz to nowe pomysły na dodatkowe rzeczy w dużym pokoju. Może to i dobrze? No, ale pufa kobiecie w ciąży nie mógł odmówić :-) Troszkę pomarudził, ale się udało! pozdrawiam

      Usuń
  17. Pufa wygląda rewelacyjnie w Twoim pokoju... super zakup!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. No nie i ja nic o tym nie wiedziałam???? Byłam co prawda w Biedronce ale jaskry kupiłam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze trafisz? Dobrze, że choć jaskry udało się kupić :-) pozdrawiam!

      Usuń
  19. wow boska jest!:))))))))) super, że kupiłaś, bo bardzo ładnie pasuje do pokoju:)))) ja nie byłam jeszcze, ale już pewnie tylko róż został hehe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, może akurat trafisz na swój kolor? Był jeszcze beż, turkus i taki jak mój, szaro-brązowy. Polecam bo jest naprawdę super! ściskam

      Usuń
  20. Pufa faktycznie ładnie się komponuje z wnętrzem :) Już zadomowiła się na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam i macałam, ale właśnie szarą też chciałam i jakaś brudna była - cała w paprochach więc pojadę do innej b. szukać :D Jakiś czas temu widziałam takie w Duce - ok 300 zł kosztowała :O więc to jest mega okazja, a dodam, że kilka miesięcy temu nawet zaczęłam na szydełku robić taką, też szarą, ale jednak kupienie wyjdzie taniej ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie cena wbrew pozorom bardzo okazyjna! Też pomyślałam, że nie opłacałoby się robić. Mam nadzieję, że w końcu uda Ci się znaleźć... pozdrawiam

      Usuń
  22. Puf -puf piękny ! A wypomini też zanam ;-)
    Może wpadniecie do nas na konkurs wiosenny?
    Pozdrawiam prawie wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie :-) Wpadnę wolnym czasem z przyjemnością

      Usuń
  23. to jeszcze nic ja kupiłam 5szt jedna dla siebie i koleżankom jakie zdziwienie było jak stałam przy kasie i nie miałam nic oprócz tych podusi ......aż ekspedienta spytała a dziś pani bułek nie kupuije a ja na to ze wpadne za chwilke bo lista spożywcza była duża:)
    twoja bardzo ładnie się prezentuje:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, niezła jesteś :-) Z taką ilością musiałaś wyglądać hardcorowo :-) pozdrawiam

      Usuń
    2. to prawda ale najważniejsze ze kolezanki się doczekały ich:)

      pozdrawiam:)))

      Usuń
  24. Też kupiłam. "Puf"-jak głosi metka, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak świetny! Jak zwał, tak zwał :-) Widzę, że każdy ma różne określenie na to cudo... pozdrawiam

      Usuń
  25. Swietny jest, ale udany zakup :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny jest! ;3
    Noo nareszcie idzie ta upragniona wiosna :**
    Tak się cieszę <3
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy nie możemy się już doczekać...

      Usuń
  27. Ja wczoraj z samego rana do biedronki pobiegłam, kupiłam taką jak Twoja , bo stwierdziłam, że u Mai i tak się nie zmieści:) Stoi więc w salonie i idealnie sprawdza się w roli podnóżka do fotela :)
    U Ciebie również świetnie się wpasowała. Genialne są i za jaką cenę :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. ale super! a w mojej biedrze nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, może w jakiejś innej się uda?

      Usuń
  29. Staniszko -biedronka powinna ci zapłacić prowizje od każdej sprzedanej sztuki. Rozpętałaś taka kampanię reklamową, ze ja pracownica agencji reklamowej mogę popaśc w kompleksy. Oczywiście wczoraj o 8 rano juz targałam "bezowego arbuza". Pufa był od pewnego czasu na mojej liście must have, ale cena była zaporą. Zakup bardzo udany-kto jeszcze nie ma niech zasuwa do najbliższego "biedronia" i kupuje. Ja sama namówiłam juz kilka osób z mojego otoczenia :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Lucy, o tym samym sobie dziś pomyślałam :-) Ooo, to widzę, że my z tej samej branży :-) Pokazuj swój łup :-)

      Usuń
    2. Oj kochaniutka-mój "arbuz" musi dojrzeć do sesji zdjęciowej :-))

      Usuń
  30. Do mojej Biedrony wogóle nie dojechały;( w czwartek wybieram się do pobliskiego miasta i tam sprawdzę, może jeszcze będą...
    Kochana pufka jest genialna i świetnie się prezentuje!
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marto :-) Trzymam kciuki, żeby się udało upolować... pozdro

      Usuń
  31. Też byłam, ale po zastanowieniu stwirdziłam, że już nie mam gdzie postawić. Z pustymi rękami jednak nie wyszłam i kupiłam nowe poszewki na poduchy do sypialni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zakupiłam te poszewki :-) Wyglądają całkiem dobrze. pozdrawiam

      Usuń
  32. jak to mężowie narzekaja hehehe to chyba mają w naturze ... ale dla takiej pufki warto wysłuchac zawsze mozna drugim uchem wypuścić hehhe cudna jest pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też tak sobie zawsze tłumaczę :-)

      Usuń
  33. Jejku jest ogromna, w gazetce na taka nie wyglądała;-/ super!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wygląda 100 razy lepiej niż w gazetce :-)

      Usuń
  34. Cześć Staniszko :) Strasznie zatęskniłam za ,,światem blogowym,, i tak mi głupio , że dawno mnie u Ciebie nie było ... a tu tyle zmian. Mam nadzieję, ze nadrobię zaległości. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Gosiu :-) Wracasz do nas? Jeśli tak, to bardzo się cieszę :-) Pozdrawiam Kochana!

      Usuń
  35. O! świetny jest! Nawet nie sądziłam, że będzie taki duży :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Pufa super, widziałam w Biedronce, ale u mnie na takową już nie ma miejsca, zresztą nie długo wyrzucamy narożnik bo Seba robi nam nową sofę od podstaw i jeszcze czekają dwa fotel kupione już 2 lata temu ;) Zosia dostała się do przedszkola więc we wrześniu wyprowadzamy się z sypialni i robimy jej nowy pokoik, wprawdzie wszystko już jest, dokupimy tylko jakieś biureczko i krzesełko, już nawet mam wybrany stolik z Ikea i krzesło z netu, ciekawe tylko czy będzie chciała spać sama w swoim pokoiku ;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jak Seba zrobi pod wymiar to napewno będzie coś extra :-) Super, że Zosia dostała się do przedszkola! Gosiu musimy się koniecznie skontaktować na @ bo ciekawa jestem co tam u Ciebie? Ściskam!

      Usuń
  37. ooo widzę, że puf jest :)
    ja miałam kupić, ale tego nie zrobiłam, a teraz jak patrze na Twoją pufkę to żałuję bo prezentuje się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego :-) Widziałam, że pufy jeszcze są...

      Usuń
    2. Na allegro można znaleźć podobne pufy, a nawet lepsze jakościowo.

      http://allegro.pl/pufa-puf-ze-sznurka-okragla-hand-made-50cm-6-kolor-i3389102343.html

      Widziałam te w biedrze i nie kupilam ze względu na cienki sznurek. Pozdrawiam.

      Usuń
  38. Ale masz super kanapę - ile na niej miejsca :)
    Pufy super - widziałam je wczoraj w sklepie. Lubie zaglądać do Biedronki, można kupić czasem fajne rzeczy, w przystępnej cenie. Ja właśnie wczoraj, kupiłam dwie poszewki na poduszki - morelowe ;)

    OdpowiedzUsuń