środa, 31 lipca 2013

Sesja chłopaków

Witamy, witamy :-) Jesteśmy, żyjemy, czujemy się dobrze ale czasu na przyjemności Matki brak... Niestety narazie moje pasje odeszły na dalszy plan, więc rzadko bywam w blogosferze, a jeśli wpadam to dosłownie na chwilkę. Mam nadzieję, że za jakiś czas wszystko się unormuje...
Tymczasem kilka zdjęć moich chłopaków - efekt profesjonalnej sesji zdjęciowej, którą postanowiliśmy zafundować synkom pierdzinkom.









Zdjęcia wykonane przez studio White Pixel

Zmykam xoxoxo

38 komentarzy:

  1. Cudowna sesja :) Też mam dwóch synów , wiem jakie to szczęście mieć trzech mężczyzn w domu :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Toż to nasz bocian Leopold! :) http://gu-tworzy.blogspot.com/2013/05/kacik-malucha-w-marynarskich-barwach.html Kiedy on się wymknął z domu do Ciebie? A zdjęcia fajne, najlepsze z małym lotnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, świetna sesja!!!!! Taka róznorodna! Ja swojemu bratankowi też postanowiłam zafundowac taką sesję, niestety, zaufałam nieodpowiednim ludziom... Sesja wyszła mało ciekawie i szkoda było tylko zainwestowanych w to pieniędzy... Zatem na Twoją patrzę z lekka zazdrością, ale i z nieukrywanym zachwytem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona zdjęciami !!!!! Piękne. MOje dzieci nie mają takich rozebranych zdjęć, zawsze bałam się , że im będzie za zimno i teraz żałuję !!
    pozdrawiam śliczne szkraby duże i małe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka wspaniała pamiątka :) Chłopcy jak malowani :)
    Tez mam 2 synków, jest między nimi 2 lata róznicy i kochaja sie ogromnie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejuś sama słodycz!!!
    Cudowne zdjęcia i piękna pamiątka!
    Buziaki mamo;*

    OdpowiedzUsuń
  7. REWELACJA:)))
    Mi się marzy sesja rodzinna..na luzie...muszę męża namówić na powtórkę z rozrywki:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne kadry Twoich chłopaków !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj po przerwie. Zdjęcia chłopaków cudowne, ale będzie pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne chłopaki!:))) jak malowane ;))))

    OdpowiedzUsuń
  11. o śliczna sesja i miły blog, chętnie zostanę tu na dłużej!
    Pozdrawiam! Aldia z Arcadii Kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne krasnalki. Taka sesja to najwspanialsza pamiątka i...jest co wsadzić w ramki ;) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna ta sesja!!! Jak z bajki, no napatrzeć się nie mogę:))) Świetny pomysł miałaś...Chłopaki będą mieć cudowna pamiątkę!
    Zapraszam Cie na moje rocznicowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne dzieciaki, cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz wspaniałych chłopaków a zdjęcia będą piękną pamiątką i dla Ciebie i dla nich :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ale piękna sesja, no ale nie mogło być inaczej skoro byli tacy świetni modele! fajna ta czapka pilotka u Frania ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! sesja jest rewelacyjna! w życiu nie widziałam ładniejszych zdjęć:)
    zrób z tych fotek kalendarz i to koniecznie!:)
    buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacja,sesja bardzo ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach Agnieszko jakie te Twoje chłopaki super, a jacy podobni. Miałam pisać do Ciebie, ale trochę mi się w życiu pokomplikowało, ach dużo by pisać. Bardzo byłam już ciekawa co u was, tak myślałam, że dzieciaczki pochłaniają większość Twojego czasu. Sesja wyszła fantastycznie!!! Trzymajcie się ciepło!!! Już nie długo wrzesień i przedszkole czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Staniszko, ale piękne zdjęcia!!! Będziecie mieć cudowną pamiątkę:) Czapka pilotka Twojego Frania i Franio w przebraniu mikołajowo-elfowym... po prostu umarłam:)
    Trzymajcie się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! Pamiątka dla maluszka na całe życie ;-)))
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne sesja. Super pamiątka dla chłopaków.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że się odezwałaś :)
    Sesja przepiękne. Jestem zachwycona. Żałuję, że nie zrobiłam takiej sesji Filipkowi.
    Pozdrawiam gorąco. Buziaki dla chłopaków. Jak będziesz miała chwilkę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. PIĘKNYCH MASZ SYNKÓW! zdjęcia super!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia -fantastyczna pamiątka!
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję Potomka.

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacja. cudowna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne te zdjęcia :) Mój faworyt - z boćkiem i samolotem! teraz pora na zdjęcia całej rodzinki !

    OdpowiedzUsuń
  28. Aga, cudowny blog, a ta sesja chłopaków rewelacyjna.! Franio to miniaturka Stasia:-)
    Pozdrawiamy.
    Aśka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne zdjęcia, fantastyczni chłopcy:))))

    OdpowiedzUsuń
  30. cudna sesja... cudne fotki... cudne dzieci!!!
    pozdrawiam Aga :D

    OdpowiedzUsuń