niedziela, 25 sierpnia 2013

Coffee, tea & sugar storage

Mam! Obserwowałam, czaiłam się, wylicytowałam i w końcu mam! Sprawiłam sobie nowe pojemniki :-) Nie wiem jak Wy, ale ja muszę mieć pod ręką pojemniki na kawę, herbatę i cukier. Minęła mi era na sweetaśne pojemniki home sweet home i mam takie w kolorze black. No, cudne są :-)



Idę sukcesywnie w kolorystkę b&w plus szczypta turkusu w postaci np. miseczki z dziubkiem IB Laursena, którą zakupiłam w Minty House. Kolejne marzenie do odhaczenia :-)



BTW macie jakiś pomysł na gruszki?
Miłego nowego tygodnia!

37 komentarzy:

  1. Rewelacyjne pojemniki!
    Nie wiedziałam, że ta miseczka taka duża (chyba, że to gruszki takie małe) :)
    A jeśli już przy gruszkach... to najlepsze jest ciasto gruszkowo-imbirowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boooskie nowe nabytki, też bym mi idealnie pasowały :). Kolorowych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje, cudne są :))))
    Co do gruszek to polecam gruszki w occie z goździkami i cynamonem.
    Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym zrobiła z gruszek "grusznik" czyli jabłecznik tylko z gruszek :P
    Pojemniczka rewelacja ja jeszcze ciągle się czaje by sobie jakieś sprawić i kawe trzymam w szklanym słoiku.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pojemniki!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojemniki piękne i duuuże! Podobnie jak turkusowa miska (mój kolor!). Co do gruszek, to proponuję FLAN Z GRUSZKAMI:) przepyszne ciasto. Poszukaj w sieci, a jeśli nie znajdziesz, to daj znać - podeślę przepis! Pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentują się nowe pojemniki. Nie przepadam za czarnym kolorem w swojej kuchni, ale u Ciebie ogromnie mi się podoba.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne pojemniki, dobry krok na "ODSLODE" kuchni :O) a z gruszek- najprosciej GRUSZKI W CZEKOLADZIE
    :O)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są, oj mnie też podoba się b&w i trochę niebieskości.Ja ostatnio zakupiłam identyczną miseczkę w kolorze czerwonym, ale nie firmową więc o niebo tańszą ;) W tej naszej słynnej hurtowni, kiedyś też mieli niebieskie, ale wszystkie się wyprzedały ;( Jest bardzo praktyczna i ją uwielbiam, chociaż kolor raczej świąteczny ;) U mnie pod kątem wnętrzarskim totalny zastój, w planach był pokoik Zosieńki, ale brak czasu na zrealizowanie :(
    Pozdrawiamy gorąco, zaraz skrobnę @.

    OdpowiedzUsuń
  10. a one sa czaren? mi sie wygladaja na ciemna gorzka czekolade;) Swietne sa!

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne te pojemniki! pozazdroscic...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne i wygodne, bo z tego co widzę można łatwo otworzyć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne pojemniki , a gruszki uwielbiam , może mus ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pojemniki super,fajnie się prezentują :)Ja ostatnio też szukam tylko B&W choć czasem jakiś kolor wleci. Myślę,że jak poszukasz w google to na 100% coś ciekawego znajdziesz. Dżemik,kompocik...zależy co byś z nich chciała :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję zakupów i zapraszamy do nas do redecor.pl na nowości i kilka promocji, może cos Ci wpadnie w oko , a do mnie zapraszam na ajwar:-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się...jak bym o nich wiedziała to może i sprzątnęłabym Ci z przed nosa...hmm...myśle że walka by była:))) Turkusik też ładny...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne:))))) no i czarne:) klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne pojemniki w moim kolorze:)pasowały by mi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. puszki prezentują się wspaniale tak jak i ta turkusowa miseczka,też mam w planach zakup choć jednej takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdobycze:) Też mam dość cukierkowości w moim domu:) i chyba sprawię sobie takie pojemniki jak Twoje, zwłaszcza, że mój małżonek uszczerbił pojemnik na herbatę, powód wymiany już mam. Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrowia dla chłopców życzę

    OdpowiedzUsuń
  21. Pojemniki super!!! Pasowałyby mi ale...gdzie to wszystko ustawiać....
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Pojemniczki bardzo eleganckie. Co do zaś gruszek - polecam quiche z gruszkami i gorgonzolą. Przepis pod linką http://powolusku.blogspot.com/2013/08/quiche-z-gorgonozola-i-gruszkami.html Aldi

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie takie same tyle że białe miałam ochotę kupić. W końcu stanęło na innych ale te są fantastyczne.
    http://mieszkankowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarne a jak przyciągające.....
    Jej, chcę podobne!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne zdobycze!
    uwielbiam tartę z ciasta francuskiego (gotowego) i gruszek polanych miodem, szybko i pysznie!;)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  26. dostojnie prezentuja sie te pojemniki- bardzo mi sie podobają :)
    a gruszki - tarta może ????

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podobają te pojemniki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pojemniki są super,mnie też coraz bliżej do spokojnych barw:-) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. Aga, super te pojemniki.! Jak mi się marzy już swoja kuchnia:(
    A z gruszek masz spore pole do popisu, muffinki, kruche z gruszkami, ucierane... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. hej kochana! ach pojemniki są czaderskie:) i wiesz co jeszcze? ten Twój blat...
    a miseczkę z dziubkiem i ja mam,. Bardzo ją lubię:)
    z gruszek zrobiłabym tartę z gruchami...pychota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo pomyslalam :p pojemniki piekne ale ten blat - obledny ! I tez jestem za tarta; p

      Usuń
  31. Ja na gruszki polecam http://swiatjagodowy.blogspot.com/2012/09/wrzesien.html :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne pojemniki, z chęcią bym je przygarnęła do mojej kuchni i postawiła koło ekspresu do kawy. Wiesz, że mieliśmy pierwotnie taki sam blat kuchenny, pisałam Ci jakiś czas temu, to chyba masari mat? Niestety nie pasował nam do całości, choć szalenie nam się podobał i wymieniliśmy na ten szary. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh ja też zaczynam iść w kierunku bieli i czerni, nie wiem czemu ..... ale ciągnie mnie to:) Pojemniki super:)

    OdpowiedzUsuń