wtorek, 19 listopada 2013

H&M wish list

Jak wiele z Was jestem zakochana w ofercie H&M home. Wogóle lubię rzeczy z H&M, ubrania również. W końcu i w Polsce będą dostępne artykuły do domu. Niestety nie w moim mieście, buuu :-( Pytałałam w biurze obsługi klienta, czy u nas będą możliwe zakupy online, ale dostałam lakoniczną odpowiedź: "W tej chwili nie możemy potwierdzić wprowadzenia w Polsce sprzedaży towarów przez Internet. Natomiast jak tylko będziemy mieli takie plany, będzie nam miło to ogłosić szerokiej publiczności." No więc, czekam najpierw na przypływ gotówy a później: albo na możliwość zakupów przez internet, albo na jakąś dobrą duszyczkę, która kupi dla mnie rzeczy z mojej wish listy:

 źródło strona H&M

Oczywiście to tylko namiastka tego, co kupiłabym w H&M home :-) A Wy? Macie jakieś typy?

Pozdrawiamy!

20 komentarzy:

  1. Ja niecierpliwie czekam do 1 grudnia - już bliżej niż dalej. Początkowo miałam kilka rzeczy upatrzonych, ale...już nie ma ich na stronie, więc staram się nie nastawiać, zobaczymy, co będzie w sklepie, na pewno się pochwalę, jak coś upoluję :-). Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość rzeczy z tej listy też by mi "siadła" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cuda sobie wybrałaś.
    ja mam co prawda ten sklep w Poznaniu, ale niestety mój Leon nie pozwala mi na wizytę.
    jeśli uda mi się wypad, dam znać

    OdpowiedzUsuń
  4. i zapraszam na candy
    pomidorkikoktajlowe.blogspot.com/2013/11/zapomniane-candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie i lecę się zapisać :-)

      Usuń
  5. Jak tylko sie dowiesz, że internetowa sprzedaż ruszyła to proszę o cynka. Uwielbiam ten styl!!!! Ja to bym przepuściła kupe kasy w takim sklepie...ale Pan Mąż to by mnie wówczas na bank wymeldował...

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mam przemyślenia na świeżo,przed chwilą wróciłam z H&M home. Bardzo się ekscytowałam tym wypadem, ale wróciłam bez niczego. Jak w internecie wiele rzeczy mi się podobało to już w rzeczywistości nie koniecznie. Mam mieszane uczucia.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu, szkoda :-( Ale tak to już jest, że na zdjęciu wszystko wygląda ładnie. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. A co do wazonu jak znajdziesz jakiś gładki wazon, to mogę Ci taką naklejkę w efekcie szkła piaskowanego wyciąć :P

      Usuń
  7. Rzeczy mają rzeczywiście bardzo fajne ale w sklepie sporo jest niedostępnych. Ponoć cały czas uzupełniają ekspozycję. Wykonanie niektórych artykułów pozostawia wiele do życzenia ale to jak wszędzie w sieciówkach :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  8. ;-). Co za zbieg okoliczności ;-) Ja też dzisiaj napisałam o tym co sobie w h&m home kupię. W Krakowie sklep otwiera się już 30 listopada ;-). Zapraszam do mnie i serdecznie pozdrawiam,

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet o tym nie wiedziałam - jakoś przegapiłam - dobrze wiedzieć i trzeba będzie zajrzeć :)
    Dzięki za wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u nas otworzyli w tym miesiącu h&m home i zara home. Pojechałam cała happy wyorbażając sobie ile to pięknych rzeczy znajdę - a tu zonk :p w h&m poza 1 poszewka nie zachwycilo mnie praktycznie nic, oferta w sklepie to zaledwie ułamek tego co jest pokazane na stronie (np z pokazanych rzeczy jest tylko czarna świeczka),a w zarze na większość rzeczy mnie nie stać :P choć to akurat wiedziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłabym dokładnie to samo Staniszko... u mnie też tego sklepu niestety brak, a szkoda:(
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja poluje na fartuszek dla córki z wiewiórkami, na razie nie maja czekam.
    Zakupy super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też czekam na zakupy on-line, bo chętnie bym w dziale home zaszalała, a chyba do Częstochowy to nieprędko z tym działem dotrą, o ile dotrą.
    U mnie na pierwszym miejscu listy zakupowej oczywiście świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w Nowym Sączu sklep H&M Home już jest od miesiąca ale oferta okrojona. Z Twojej listy życzeń to jest tylko świeca, którą sama kupiłam do siebie ale w wersji szarej. Na flakon z samej góry też mam ochotę i zaglądam często czy się w sklepie nie pojawił. Mimo słabszego asortymentu parę, rzeczy zakupiłam. Marzy mi się piękny pled ale narazie cena jest zaporowa. Może będzie kiedyś na wyprzedaży. Jeśli będziesz coś potrzebować, nie ma sprawy mogę kupić i wysłać do Ciebie. Pisz śmiało.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięi Beti :-) Jakbyś trafiła na ten szary wazon, to bierz i dla mnie skoro tak ciężko z dostępnością wszystkiego. Buźka:-)

      Usuń
  15. W Polsce oferta jest bardzo skromna, ale to dopiero poczatki i chyba chca sprawdzic rynek zbytu, tylko wielka szkoda, ze nie maja mozliwosci zakupu online.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń