niedziela, 24 listopada 2013

Nie tylko IKEA

Co roku polowałam w IKEI na papierowe gwiazdy Świąteczne, które tak bardzo mi się podobają. W tym roku również podjęłam próbę (tzn. zleciłam Bratu zakup, bo u nas jeszcze Szweda nie ma) i zonk - już nie ma! Wkurzona wstąpiłam do JULI, również szwedzkiego marketu, w którym jakoś nigdy nie było nic ciekawego. Jakież było moje zdziwienie, gdy zastałam tam ogromny wybór szwedzkich gwiazd stojących, wiszących, czarnych, białych.... Full wypas, a do tego w promocji :-) /sprawadźcie na stronie JULI/ Zakupiłam więc białą, wiszącą 70 cm ślicznotę :-))))) Oczywiście narazie nie pokażę, bo trochę za wcześnie. Wrzucam za to kilka ispiracji z netu:

 źródło: www.designvintage.co.uk

 źródło: Pinterest

 źródło: Pinterest

 źródło: www.mylovelythings.blogspot.com

źródło: Pinterest

Oczywiście super wyglądają grupowo, więc może w przyszłym roku dokupię kolejną/kolejne :-)
Co sądzicie? Podobają Wam się takie gwiazdy? 
Miłego nowego tygodnia :-)

29 komentarzy:

  1. Te gwiazdy są świetne! I też koło nich chodzę w Ikea i zastanawiam się czy kupić czy nie. A u nas znowu chyba Juli nie ma, przynajmniej nie widziałam ... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak patrzę na te gwiazdy, chcę już świat ..... i to teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie a ja ciągle nie czuję klimatu... pozdrawiam!

      Usuń
  3. mi się bardzo pdobają!jestem na TAK!;)Piękne inspiracje;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż pokaż! Byłam dziś w Ikei i tych gwiazd był wysyp. Też się zastanawiałam nad kupnem, ale muszę najpierw zastanowić się gdzie i na czym ją powiesić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anicjo, narazie nie pokazuję, bo nie chcę jej składać - chłopaki by mi ją zdewastowali, a na wieszanie za wcześnie. Choć korci mnie niemiłosiernie :-)

      Usuń
  5. u nas żadnego szweda nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :-( U nas choć Jula jest, a IKEA się buduje :-) Jupiii!

      Usuń
  6. Śliczne, pokaż swoją !!!! Nie bądź taka , hi hi hi.
    Ja myślałam o zrobieniu gwiazdy bo niestety ani Ikei ani Juli nie mam blisko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam, właśnie z Juli ;-)))
    Piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak ja też polowałam na tę z Ikea, ale mam wrażenie, że za mało ich dostarczają, bo już dawno nie ma. Są jedynie na allegro. Muszę zerknąć na stronę JULI tak jak mówisz, bo są proste, a bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gwiazdy cudne, już nie na jednym blogu widziała i podziwiam je cały czas....

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też sie podobają, ale jakoś widzę je tylko w necie , bo jak dotad w żadnym sklepie ich nie spotkałam. A ,że moja chęć posiadania gwiazd na swięta jest spora tak więc w zeszłym roku kupiłam sobie drewnianą.;-).

    OdpowiedzUsuń
  11. W pokoiku mojego synka gwiazda z ikea dumnie stoi już na parapecie i świetnie sprawdza się jako nocna lampka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie są te gwiazdy! postanowiłam, że sobie takie zrobię w tym roku z kursu Agnieszki:)))
    śliczne inspiracje kochana
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie dzięki Tobie weszłam na stronę marketu Jula. Faktycznie ozdoby są piękne. A jakie ceny. Np. taki lampion przeważnie występuje w cenie ok 200,00 i więcej a tu 60,00 :) http://www.jula.pl/lampion-946706 .

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te gwiazdy :)
    Szkoda, że nie mam w pobliżu ani Ikei :]
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w mój quillingowy świat
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo.. ale cuda. Szkoda, że u nas żadnego szweda :((

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj nie sądzę, żeby komuś się nie spodobały ;) Piękny obiekt pożądania.... ;)
    ściski***

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak się mogą nie spodobać,nie ma takiej możliwości ;) Mam i Ikeę i Julę obok siebie ale jeszcze za gwiazdami nie patrzyłam ;P
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne te gwiazdy, planuję zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale mnie zadziwiłaś! Julę omijałam, bo nie spodziewałam się niczego ciekawego, a w Ikei tylko gwiazdy giganty :)
    pozdrawiam Staniszka!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  20. witam,
    ja akurat mieszkam w Szwecji... więc mam ich pod dostatkiem... ja mam 2 duże białą i czerwoną, karton podziurkowany na żarówe o mocy 25... piękny efekt wieczorową porą... nie wspomnę jak wygląda miasto :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń