poniedziałek, 9 grudnia 2013

Szukając inspiracji

Ponieważ do Świąt zostało 2 tygodnie, obmyślam jakie potrawy przygotuje na Świąteczne stoły. Tak, tak "stoły", bo Święta spędzamy po połowie u jednych i drugich rodziców. Swoją drogą nie łatwo jest podzielić swój czas tak, żeby wszyscy byli zadowoleni... ale to już chyba temat na osobnego posta.
Wracając do tematu, w wolnej chwili szukam inspiracji. Pomocna być może okaże się książka Okrasy i Pascala, którą można zdobyć za punkty w Llidlu. Nikt mi (niestety) nie zapłacił za reklamę, ale muszę napisać, że książka jest extra! Twarda oprawa, pięknie stylizowane zdjęcia i przede wszystkim potrawy, które są dosyć przystępne. Kto ma okazję, niech zawalczy, bo naprawdę warto! Do tego zakupiłam przepiśnik w Biedrze i mogę się poczuć jak Master Szef :-)





Wrzucam też zdjęcia papierowej gwiazdy, która umila nam ostatnio każde popołudnia i wieczory. Polecam taką dekorację. Dodam, że teraz w JULI wszystkie papierowe gwiazdy są przecenione o 50%. Za to też nikt mi nie zapłacił, ale chciałam się podzielić tą informacją. Sama chyba skoczę po jeszcze jedną do kuchni...





Pozdrawiam poniedziałkowo!

30 komentarzy:

  1. Książka jest świetna, jakie piękne zdjęcia. Nawet nie wiedziałam o tej akcji z punktami w sklepie ;-). Takie gwiazdy też mi się podobają ale nie bardzo mam ją gdzie wcisnąć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepisnik i u mnie chwile temu znalazł swój ciepły kat :)

    A Lidla niestety w pobliżu brak ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dzisiaj zagościła u mnie ta książka. Rodzina wie, że kolekcjonuję książki kucharskie i fartuszki więc mnie nimi obdarowuje. Inspirujące sa niektóre przepisy. Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Za pichceniem nie przepadam, przepisy zbieram czasem, ale najczęściej korzystam z internetu ;)
    Gwiazda jest fantastyczna, ach szkoda że u nas nie ma w pobliżu tego sklepu. Widzę, że świąteczne ciasteczka już upieczone, my dzisiaj robiliśmy pierniki, a pojutrze będziemy dekorować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne te gwiazdy, marzę o takiej, niestety jula brak. a książka wygląda ciekawie, zdjęcia obłędne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mąż odwiedził 3 Biedrony w naszym mieście i nigdzie nie było przepiśników, dlatego gratuluję zakupu :) Świetna gwiazda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te gwiazdy są fantastyczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Staniszko widzę, że zachwycamy się tą samą książką:) Też ją uwielbiam:)
    a gwiazda jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na książkę raczej pkt nie uzbieram, ale widzę, że jest naprawdę fajna. Co do gwiazdy to w życiu nie powiedziałabym, że jest papierowa. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Staniszko, ja o promo nie wiedziałam ale Mąż mój wiedział ;-). Tym sposobem mam i ja tą cudną książkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brakuje mi tylko jednego kuponu, żeby mieć tą książkę :) A przepiśnik jest super!
    Pozdrawiam,
    Ola
    dreamyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, nie wszyscy zbierają punkty - wystarczy się ładnie uśmiechnąć :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  12. śliczna gwiazda i jakie apetyczne pierniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiśnik mam i ja ksiązki nie bo w lidlu zakupów nie robię:(
    co do gwiazdy i ja bym bardzo bardzo chciała ale do lula mam daleko:(
    może mogłabym Panią poprosić o kupienie 1szt jeśli to nie będzie problem.:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, ja też zachwycam się tą książką... Rewelacyjne wydanie, cudne fotosy i przepisy fajne :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Na książkę też zbieram:) a przepiśnik mnie uwiódł! Są takie jeszcze? czy to wcześniej kupiony? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu przepiśnik kupiłam jakiś tydzień temu. Poszukaj, może jeszcze gdzieś się trafi, bo jest naprawdę fajny!

      Usuń
  16. Staniszko powinni Ci zapłacić za tą reklamę ;) Ja też chcę książkę! Zobaczymy... Gwiazdę też kupiłam sobie i mamie. U nas wisi w kuchni. Mała rzecz a jaki efekt :) Święta spędzamy podobnie a roboty i tak będzie niemało...
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Może w końcu miałabym jakąś extra kasę na nowe rzeczy do domku :-)

      Usuń
  17. to powodzenia masterszefie! hihi
    też liczę,że uda mi się wyrwać na zakupy do lidla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana można trochę pokombinować. Nie wszyscy punkty zbierają - wystarczy się łądnie uśmiechnąć :-) Powodzenia!

      Usuń
  18. Nasze gwiazdy też już powoli się pojawiają w salonie - jedna już stoi, druga dziś zawiśnie ;-)
    A ja miałam przepiśnik zakupić i jak zwykle skończyło się na "miałam"... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią przygarnęłabym te pojemniki na herbatę i cukier.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasny gwint!! Zapomniałam,że muszę listę smakołyków zrobić więc dziękuję za przypomnienie :) Człowiek się normalnie nerwicy doczeka nim święta przyjdą hihi Dziękuję również za namiary na gwiazdę...gwiazdeczko Ty nasza :)))
    Buziaka zostawiam i znikam listę pisać grrrr

    OdpowiedzUsuń
  21. OOO masz tą świetną książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo matko, jak ambitnie, powodzenia. Mnie kuchnia przeraża, pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ta gwiazdka, książka też wygląda zachęcająco :-)))) Pozdrawiam przedświąteczne :-)

    OdpowiedzUsuń