niedziela, 12 stycznia 2014

Prezenty w szarościach i złocie

Witajcie w 2014! Oj, długo nie mogłam zebrać się do napisania posta. Od początku roku miotają nami różne choróbska i nie możemy dojść do siebie: przeziębienia, jelitówki, zatoki, bolesne ząbkowanie... Przy tym weny jakoś brak i coraz częściej przychodzi myśl o porzuceniu blogowania...
Weźcie dajcie mi jakiegoś kopa motywacyjnego w cztery litery, bo już nie mogę ze sobą wytrzymać!
Niby pomysły w głowie kiełkują ale sił i czasu brak...
W chwili obecnej stać mnie jedynie na pokazanie prezentów, które przed Świętami dostałam.

Do Niedźwiadka długo wzdychałam i w końcu, dzięki Mężowi, znalazłam go pod choinką.  Lampion zrobiły zdolne rączki naszej Agnieszki. Dziękuję Kochana - jest cudny!



Koralikowe serce dotarło do mnie od Gosieńki z bloga Skorupa Marzeń. Wielki całus muuua!



A na koniec wygrane Candy u Magdy z bloga Moje kolory ziemi. Wszystko jest piękne!


Narazie tyle. Co będzie dalej? Zobaczymy....
Tymczasem pozdrawiam Wszystkich! Nie dawajcie się!

12 komentarzy:

  1. No to życzę przede wszystkim zdrówka i sił do działania!!!
    Fajne prezenty no i ta wygrana!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Staniszko trzymaj się i nie poddawaj. To, że czasem sił brak i czasu brak znam bardzo dobrze, ale przecież nie musisz pisać często. Ważne, że wpadasz, zaglądasz i jesteś z nami.
    Prezenty super. Lampion od Agi to również moje spełnione marzenie.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana świetne prezenty! Nie porzucaj nas. Ja też nie mam czasu na blogowanie ale od czasu do czasu z przyjemnością przenoszę się do blogowego świat zapominając o robocie, która na mnie czeka (przede wszystkim klasówki do sprawdzania).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. To zły pomysł! Pisz rzadziej, ale nie kasuj bloga!!! Albo pisz więcej o dzieciach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o lampion cudowny!
    Dla pocieszenia powiem ci, że u mnie też niemoc nastała... W głowie chaos... postów brak...
    Będzie lepiej:) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty super! Ja mam podobnego lenia :-)
    Ale weź coś napisz, bo ja dopiero chwilę temu się do Ciebie wprowadziłam :-) :-)
    Pozdrówka ciepłe i dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prezenty :) Lampion cudny :)
    Kochana nie zostawiaj nas. Pisz kiedy możesz i masz na to ochotę my poczekamy ma post :)
    Brak czasu i zmęczenie to wszystkie chyba przeżywamy od czasu do czasu takie czasy. Szybkie życie, wiele obowiązku ... i tak dalej, i tak dalej, i tak dalej ....
    Więc nie zostawiaj nas Kochana a przyjdzie czas, że będziesz miała czas na blogowanie ;)
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, czas lepszy nastąpi, bo nie ma innego wyjścia... Dlatego nie warto rezygnowac z tego co dawało nam tyle radości... Bądź z nami, chocby rzadziej :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. prezenty przepiękne ...na lampion też choruję:)

    wszystkiego naj naj w nowym roku i pisz częściej pisz pisz:)

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej kochana:) ach widzę, że mamy ten sam lampionik:))) wygląda u Ciebie cudnie!
    no i pozostałe wygrane jakie ładne... gratuluję i ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mi się marzy ten lampion od Agi...jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zabraniam!! nie zostawiaj nas. zobacz ile pozytywnych głosów masz pod każdym postem. to taka dobra energia.
    a prezenty cudowne. szczęściara z ciebie.

    OdpowiedzUsuń