niedziela, 21 września 2014

Ferm Living

Uwielbiam stylistykę duńskiej marki Ferm Living - zwłaszcza w pokoju dziecięcym. Kontrast czarno-białych geometrycznych wzorów, do tego odrobina koloru w postaci żółtego i mięty - to jest to co tygryski lubią najbardziej :-)






Taki zestaw z chęcią przygarnęłabym do pokoju chłopaków:

źródło: 1, 2, 3, 4

Bosskie tapety:



źródło 1,3,4,2


Aj, jakbym miała kasę to kupiłabym parę rzeczy tej firmy. Ale cóż robić jak funduszy brak :-( Zainspirowana stylistyką Ferm Living zmajstrowałam chłopakom takie oto pudło do przechowywania:


Do zrobienia wykorzystałam okrągłe pudło ze sklejki, farbę i czarny papier przylepny. Kilka chwil i gotowe!
Nie jest to co prawda oryginał ale myślę, że daje radę :-)

Pozdrawiam z pod kocyka i miłej niedzieli życzę!

16 komentarzy:

  1. Świetne są te dodatki do pokoju dziecięcego ale trochę kosztują ;/ Ale przez to można samemu zmobilizować się i pokombinować coś w tej stylistyce-twoje pudełko wyszło świetnie-jak firmówka albo i lepiej! A takie puszki w romby czy trójkąty też można samemu zrobić-obkleić puchy takimi materiałami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie Ci wyszło! Też jestem zakochana w ich wzornictwie, ale mój rozsądek cenom mówi nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też Kocham tą stylistykę..i inni widzę też bo miękkie kosze w trójkąty schodzą jak świeże bułeczki....puszki też nam zrobiłam z puszek po mleku:)))) A niemal identyczne druciane kosze można kupić w Belman za 1/3 ceny:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne połaczenie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, popieram! Idealne dodatki dla dzieciaków. Mają genialne pomysły! Sama choruję na taki kosz.... i miliard innych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To pudełko jest genialne !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja już myślałam że to pudelko to też inspiracja a to już twoje, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje pudło o niebo ładniejsze!!! Pokoje dziecięce super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudło śliczne! Jak Ci mało, wybierz się do Pepco, ostatnio przygarnęłam tam pudło w biało-czarne trójkąty, tyle że prostokątne, za jakieś kilkanaście zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dzięki :-) Tam czasami można upolować jakieś cudo za grosze.

      Usuń
  10. nie sztuka kupić...bardziej doceniam własnoręcznie i bardzo dokładnie wykonane dodatki:) takie z duszą i pomysłem... super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń