piątek, 26 września 2014

Jak jesień, to kasztany

Kto to taki? Kasztaniaki ;-)




Pozdrawiamy!

16 komentarzy:

  1. Fajowe! Jak byłam mała to uwielbiałam zbierać kasztany i żołędzie a potem robić z nich różne ludziki :)) Dalej lubię kasztany,nie mogę się oprzeć i kilka noszę albo w torebce albo w kieszeni płaszcza :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wesołe i pełne barw ;)
    Oby cala jesień byla tak radosna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie robiłyśmy kasztaniaki - Ja jak byłam mała - potem z moimi córkami - moje córki jak będą miały dzieci bedą z nimi robiły itd , itd , itd
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas są Kasztanowce ale kasztanów brak:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu, szkoda. U nas też nie było tak łatwo zdobyć.

      Usuń
  5. Swietne. Niebawem bede takie robic w pracy ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne. My też bawimy się kasztanami.
    Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasztaniaki-rozwesołki, takie radosne! Fajnie, że piszesz :) Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne! Mogłyby zagrać w kreskówce!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja kiedyś uwielbiałam robić takie różne ludziki z kasztanów! Bardzo sympatycznie ci wyszły te Kasztaniaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te Wasze kasztaniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super mieliście zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż sama nabrałam ochoty na prace plastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń